Ana içeriğe atla

İzole Protein Nedir?

karbonhidratsız protein tozu

İzole protein tozları vücut geliştirmeciler tarafından günlük protein ihtiyaçlarını karşılamak için kullandıkları bir üründür. Peynir altı suyundan üretilir. Isopure Zero Carb diye adlandırılır. İsminden de anlaşılacağı üzere içerisinde karbonhidrat yoktur. Üretim süreci normal whey proteinden farklıdır. Normaline göre çok daha az laktoz, karbonhidrat ve yağ barındırır. Bu sayede gramajında çok daha fazla protein bulundurabilmektedir. Ancak üretim maliyeti arttığından fiyatı da haliyle artmaktadır.

Whey Protein İle İzole Proteinin Farkları Nelerdir? : İzole proteinler daha iyi bir filtreleme işleminden geçerek sadece saf protein içerir. Whey protein ise içerisinde ağrılıklı olarak protein olmak üzere farklı besin öğeleri de barındırır. Dolayısıyla aynı ölçek ile yapılan iki karışımda izole protein ile hazırlananın içerisinde daha fazla protein bulunur.

İzole Protein Fiyatları : 2000 gr kutusu 250 tl üstündedir. Whey proteinden daha pahalıdır. Ancak whey proteine göre daha fazla protein içerdiğini düşünecek olursak fiyatı gayet makuldur. Dolar kuruna göre fiyatlar farklılık gösterebilir. Ancak yinede tercih sizin.

Besin Takviyeleri kategorimizdeki diğer yazılara göz atmak için buraya tıklayabilirsiniz.

Hangisini Tavsiye Ederim : Whey protein daha makul bir fiyatta. Tavsiyem bu yönde olur. Ancak benim fikrimi soracak olursanız açıkcası ben besin takviyesi kullanmayı pek tavsiye etmiyorum. 250 tl ye tavuk, balık ve yumurta gibi ürünler alarak da ihtiyacınız olan proteini karşılayabilirsiniz. Ancak benim param var, hem onu alırım hem de proteini alırım diyorsanız gönül rahatlığı ile satın alabilirsiniz. İşe yarar.

Yorumlar