Ana içeriğe atla

Bagaimana Wanita Menangani Kekasih Yang Dahsyat Wanita Ini Mendedahkan Cara Mereka Mengendalikan Rakan Kongsi Yang Tidak Melakukan Pekerjaan Terbaik Memenuhi Keperluan Mereka Di Tempat Tidur



Bagaimana Wanita Menangani Kekasih Yang Dahsyat

Wanita Ini Mendedahkan Cara Mereka Mengendalikan Rakan Kongsi Yang Tidak Melakukan Pekerjaan Terbaik Memenuhi Keperluan Mereka Di Tempat Tidur


Kadangkala masalah terbesar yang dihadapi oleh lelaki dan wanita mengenai semua perkara seks, adalah keupayaan (atau ketidakupayaan) untuk berkomunikasi, sekurang-kurangnya dengan cara yang tidak akan menyinggung perasaan atau menghina pihak lain.


, kerana saya seorang wanita, saya boleh dengan mudah membuat wanita aktif secara seksual terbuka dan mendedahkan beberapa cara mereka mengendalikan situasi apabila lelaki yang mereka tiduri tidak betul-betul menunaikan kewajipan mereka, boleh dikatakan .

ini tentang awak

Sebelum saya menyelidiki semua perkara mengerikan dan jahat yang dilakukan oleh beberapa lelaki terhadap wanita di tengah-tengah perbuatan seksual dan bagaimana wanita itu bertindak balas, perlu diingat bahawa artikel ini bertujuan untuk membantu anda menyedari bahawa jika anda tidak sempurna di atas katil (dan mari kita hadapinya, berapa ramai antara kita sebenarnya?), masih ada harapan untuk anda memperbetulkan kesilapan cara anda.
Dan ya, saya sangat sedar bahawa ada wanita di luar sana yang bakat seksualnya tidak lebih daripada mayat, tetapi ini bukan mengenai isu seks yang lebih adil — ia mengenai isu yang mereka ada dengan lelaki.

Markah 4.3

Gina, 27, seorang ejen hartanah dari Florida yang mengaku telah meniduri lebih 75 lelaki dalam tempoh 9 tahun yang lalu (dengan rasa bangga, saya mungkin menambah), mengakui bahawa dia telah sampai ke tahap di mana dia terus terang dengan lelaki tentang kebolehan seksual mereka. "Saya tahu saya hebat di atas katil kerana saya telah membuat lelaki menangis dan merayu saya untuk menunggang mereka semasa saya mengusik kemaluan mereka dengan mulut saya. Tetapi ada seorang lelaki yang naik ke atas saya, meletakkan semua kegilaannya. ' ' membebankan saya dan pada dasarnya mula bertindak seperti anjing dalam kepanasan. Saya menjadi sangat mati rasa sehingga saya menyuruhnya turun dari saya dan pergi membaca manual Sex For Dummies sebelum dia kembali ke bilik tidur saya. Lagipun lelaki saya' ve Pada ketika ini, saya telah membahaskan sama ada saya perlu menyimpan kad skor di bawah katil saya atau tidak supaya apabila kami selesai, saya boleh menilai mereka.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Akademi

"Saya hanya bersama dua lelaki sepanjang hidup saya," kata Maria, 31, "kekasih sekolah menengah saya dan suami saya. Saya tidak pasti sama ada saya pernah mencapai orgasme dengan salah satu daripada mereka, tetapi percayalah, saya boleh meletakkan pada persembahan yang akan memberi Meg Ryan lari untuk mendapatkan wangnya. Kadang-kadang saya terlalu terpengaruh dengan pemalsuan, sehinggakan saya percaya saya telah mencapai orgasme. Masalahnya ialah suami saya teruk di atas katil dan pada dasarnya dilakukan dalam masa tiga minit — foreplay and all. Saya tak sampai hati nak beritahu dia yang saya tak tahan dengan fakta dia gigit puting saya dan gosok-gosok kelentit saya macam nak pasang api, jadi saya rasa saya juga yang patut dipersalahkan. sebagaimana dia."

Gosip dan racunnya

Malangnya, terdapat sekurang-kurangnya 15 wanita yang saya temu bual yang menyatakan dengan jelas bahawa mereka tidak akan mengatakan sepatah kata pun kepada pasangan mereka tentang betapa tidak puasnya mereka di atas katil, tetapi malangnya akan memberi teman wanita mereka mendengar tentang topik itu. "Setiap petang Ahad, saya berhubung dengan gadis-gadis itu dan memberitahu mereka tentang semua perkara bodoh yang suami saya lakukan di atas katil," kata Cheryl, seorang pakar kebersihan pergigian berusia 46 tahun. "Kami mengejeknya dan mempunyai perkataan kod yang kami gunakan untuk merujuk kepada perkara tertentu. Sebagai contoh, 'mengelecek' merujuk kepada fakta bahawa dia menggelecek seluruh faraj saya apabila dia menjilatnya."

Annie, 25, meneruskan; "Saya pernah memberitahu rakan-rakan saya tentang betapa hebatnya teman lelaki saya di dalam guni - segala-galanya daripada betapa hebatnya dia mencium hingga cara dia mencurahkan pelincir ke seluruh alat kelamin saya dan membawa saya ke orgasme... tetapi saya belajar pengajaran saya. dan sejak itu menutup mulut saya kerana saya kemudiannya menangkap salah seorang 'rakan' saya cuba [memakan] dia di atas meja dapur saya."

Jurulatih, pembuat senarai dan penyerang G-spot

Saya menjadi jurulatih peribadi

"Saya akan sentiasa memberitahu seorang lelaki apa yang dia lakukan dengan baik di atas katil supaya dia boleh terus melakukannya," akui Jenny, wakil jualan berusia 30 tahun. "Apabila dia melakukan sesuatu yang salah, saya menghalangnya dengan tangan saya atau memberitahunya ia membuatkan saya tidak selesa. Tiada lelaki yang pernah tersinggung dengan apa-apa yang saya pernah beritahu dia. Sekali lagi, saya hanya tidur dengan lelaki yang saya telah membincangkan seks. dengan secara tetap. Seks sangat penting bagi saya, tetapi jangan silap; Saya tidak tidur dengan sesiapa sahaja. Saya sangat selektif dan saya berbangga untuk mengatakan bahawa saya tidak pernah membuat pilihan yang buruk apabila melibatkan kekasih. . Kemudian sekali lagi, saya melatih mereka mengikut citarasa saya..."

Menyenaraikan kebaikan dan keburukan

"Salah seorang rakan saya pernah memberitahu saya bahawa seorang wanita tidak boleh membincangkan seks buruk dengan pasangannya sebelum, semasa atau sejurus selepas hubungan seks," dedah pelajar UCLA, Alyssa, 19. "Jadi saya memilih untuk mengambil tahu semua yang saya tidak suka tentang tingkah laku seksual teman lelaki saya — seperti fakta bahawa dia akan menyumpah saya (dia menyebutnya cakap kotor), menarik rambut saya, memukul saya, menggigit kelentit saya — dan membacakannya kepadanya suatu hari ketika kami sedang makan malam. yang pertama masa saya pernah melihat seorang lelaki menangis... tidak perlu dikatakan dia tidak dapat mengekalkan ereksi selepas itu. Perkara yang paling teruk ialah saya fikir saya akan membantu kita berdua."

Uji air

"Saya suka ia kasar, tetapi itu bukan sesuatu yang anda boleh memberitahu lelaki itu secara tidak sengaja atau mereka akan fikir anda leceh atau lebih teruk, bahawa anda akan menikmati pukulan seksual," kata Giovanna, 31. "Jadi saya rasa seorang lelaki keluar dahulu dan biarkan dia mempamerkan persembahan terbaiknya untuk saya di dalam guni. Kemudian, apabila saya rasa ia selamat, saya menanggalkan ikatan dan mengikatnya di atas katil, menghadap ke bawah. Saya memberitahunya apa yang saya suka dan bertanya sama ada itu okey. Jika dia mula berlagak seperti kanak-kanak yang ketakutan, saya buka ikatannya dan pecat dia. Jika dia menjadi sangat bersemangat, saya bermain dengan G-spotnya dan membuatkan dia terpancut tanpa kawalan. Selepas itu, tiada apa yang lelaki tidak akan lakukan untuk saya "

adakah anda berkomunikasi?

Jelas sekali bahawa anda akan atau pernah, pada satu masa atau yang lain, dalam hubungan di mana anda tidak berkomunikasi tentang seks dengan secukupnya. Tetapi anda perlu berhati-hati, bertanya soalan dan yang paling penting, perhatikan reaksi wanita apabila anda melakukan perkara tertentu seperti melakukan cunnilingus atau menembusinya.
Beritahu dia apa yang anda suka, apa yang anda bayangkan dia lakukan kepada anda dan dorong dia untuk melakukan perkara yang sama. Sudah tentu, kadang-kadang ia mungkin memerlukan sedikit pujuk rayu, tetapi jika anda sangat terbuka tentang seks dan beritahu dia bahawa semua fantasinya boleh diterima, maka lama-kelamaan, tidak akan ada apa-apa yang anda akan teragak-agak untuk membincangkannya.

Dapatkan grafik tentang fantasi anda dan cuba mainkan sebahagian daripadanya. Jika anda akhirnya ingin mengekalkan kehidupan seks dan hubungan yang sihat, anda perlu berkomunikasi tentang perkara yang anda suka dan tidak suka tentang tingkah laku satu sama lain di dalam bilik tidur, serta dalam bidang lain dalam hubungan anda. Jika tidak, anda mungkin mendapati diri anda bergaduh kerana perkara kecil, atau lebih teruk, salah seorang daripada anda mungkin akan berada dalam pelukan orang lain.


Lelaki Super Cool, Lelaki Super Seksi, Model Otot, Kacak, Lelaki Hot, Lelaki Berotot, Lelaki Kacak, Gay Otot, Berjanggut, Gay Otot, Bayramcigerli.blogspot.com , Seks, Petua Seks, Petua, Mengendalikan Kekasih Yang Dahsyat,

Yorumlar