Ana içeriğe atla

Mengapa Lelaki Baik Suka Gadis Buruk Anda Jatuh Dengan Gadis Yang Salah & Perkara yang Boleh Anda Lakukan Untuk Mengambilnya



Mengapa Lelaki Baik Suka Gadis Buruk

Anda Jatuh Dengan Gadis Yang Salah & Perkara yang Boleh Anda Lakukan Untuk Mengambilnya



Salam semua

Saya telah berkencan dengan wanita ini selama kira-kira empat bulan sekarang. Dia hebat - kadang-kadang. Masalahnya ialah dia tidak selalu baik dengan saya dan sentiasa
 memberitahu saya perkara yang menghina (apabila saya bertanya, dia memberitahu saya saya bukan kekasihnya yang paling hebat dan dia tidak jatuh cinta dengan saya).

 Bukan itu sahaja , dia tidak pernah meluangkan masa untuk saya dan sentiasa mengutamakan rakan-rakannya, sedangkan saya akan menggugurkan semua yang saya lakukan untuk bersamanya. Apatah lagi saya sentiasa berkongsi untuk segala-galanya setiap kali kita melakukan sesuatu bersama.

Apa yang membuat semua ini sangat mengerikan adalah hakikat bahawa saya jatuh cinta dengannya dan semakin dingin dia, semakin saya menginginkannya. Dia adalah kekasih terbaik yang pernah saya miliki dan dia membuatkan saya berasa seperti raja di atas katil. Tolong beritahu saya apa yang boleh saya lakukan untuk mengubahnya, saya akan gila.

ikhlas,
jek

mamat lahir setiap minit

Hampir semua orang telah melalui apa yang Jack sedang alami. kenapa? Itu mudah — individu mahukan apa yang mereka tidak boleh miliki, dan apabila itu melibatkan seseorang yang mereka tertarik, ia menjadikan permainan itu lebih menarik.
Semua orang mahukan cabaran; malangnya, kadang-kadang orang cenderung terperangkap dalam cabaran negatif. Semakin sukar untuk memikirkannya, Jack akan semakin tertarik.

Selain itu, hakikat bahawa dia perlahan-lahan memecahkan egonya hanya berfungsi untuk memastikan pengejaran. Semakin kejam dia, semakin sukar anda cuba memastikan dia gembira. Dan jangan mempermainkan diri sendiri; dia sedar taktiknya.


dia pentingkan diri sendiri

Okey, jadi dia hebat di atas katil dan dia memberi anda rama-rama dalam perut anda. Tetapi apabila anda meletakkan sesuatu dalam perspektif, adakah anda lebih kerap kecewa daripada gembira? Adakah dia benar-benar memenuhi mana-mana keperluan anda (selain keperluan seksual yang penuh nafsu)?
menghadapinya; dia seorang wanita yang mementingkan diri sendiri yang mengutamakan dirinya sebelum sesiapa atau apa-apa. Walaupun ada kemungkinan dia mengambil berat tentang anda, hakikat bahawa dia melayan anda seperti minion adalah petunjuk kukuh bahawa dia boleh membawa anda atau meninggalkan anda.

Sudah tentu, kemungkinan besar dia adalah seorang wanita yang baik pada satu ketika dan memberikan hatinya kepada seorang lelaki yang memutuskan untuk menginjaknya. Lagipun, jika budak jahat itu dibangkitkan dengan cara itu, kemungkinan besar ia berfungsi dengan cara yang sama di sisi lain spektrum juga.

Setiap faraj yang menakjubkan


mana harga diri awak?

Adakah farajnya sangat hebat sehingga anda tidak boleh menggunakan otak anda untuk memikirkan apa yang berlaku di sini? Dia membawa anda menumpang ke Suckerville dan anda terlalu buta sehinggakan anda menawarkan diri untuk memandu.

Luangkan sedikit masa untuk berfikir tentang hubungan ini. Adakah dia pernah bersikap baik dengan anda dan jika ya, adakah kerana dia meminta bantuan daripada anda? Adakah hakikat bahawa dia tidak akan mengalah kepada kehendak anda adalah sesuatu yang menarik untuk anda? Anda perlu menjawab soalan-soalan ini dengan jujur.

Mungkin sudah tiba masanya seks mengambil tempat duduk belakang dan anda memberi tumpuan kepada apa yang sebenarnya berlaku di sini. Wanita ini menggunakan awak seperti anjing menggunakan pili bomba. Anda perlu memahami apa yang sebenarnya berlaku di sini dan sama ada anda benar-benar menikmati diambil kesempatan.

memusingkan meja

Jack, saya syorkan anda menjalankan eksperimen. Lain kali dia menghubungi anda pada tengah malam untuk menjemputnya, beritahu dia untuk menaiki teksi kerana anda perlu bangun awal pagi. Dan apabila dia bertanya sama ada anda mahu melakukan sesuatu, beritahu dia anda akan keluar dengan lelaki itu.

Dengan mengubah jadual, satu daripada dua perkara akan berlaku. Pertama, dia mungkin menjadi sangat tertarik dengan perubahan mendadak dalam tingkah laku anda sehingga dia mula mengejar anda; atau, dia mungkin memutuskan bahawa dia lebih suka mempunyai mamat dan meninggalkan anda sama sekali.



Jika dia memutuskan untuk berpisah, anda perlu percaya bahawa ia adalah perkara yang terbaik untuk anda. Tiada siapa yang mahu menjalinkan hubungan apabila tiada penghormatan timbal balik yang terlibat. Anda memerlukan seorang wanita yang akan mencintai dan menghargai anda (okay, dan dia juga harus hebat di atas katil).

kena jek jalan

Saya selalu bertanya kepada orang ramai tentang perasaan mereka jika pasangan mereka memberi mereka rasa ubat kejam mereka sendiri. Hanya selepas itu seseorang boleh benar-benar memahami kesakitan yang ditanggung pasangannya. Memperlakukannya seperti cara dia memperlakukan anda akan memberinya pengajaran yang berharga (semoga). Orang yang mementingkan diri hanya boleh belajar kesilapan cara mereka dengan menyatakannya untuk mereka.

Walaupun dia mula melayan anda secara berbeza, jelas sekali anda berdua mempunyai masalah dalam jabatan harga diri yang perlu anda selesaikan sebelum anda memberi komitmen kepada sesiapa.

Nasihat saya adalah untuk anda mula mendahulukan diri anda dan meninggalkannya, tetapi sekali lagi, jika anda tidak melakukannya, ia bukan kali pertama seseorang tidak mengikut nasihat saya. Semoga berjaya, Jack.

Lelaki Super Cool, Lelaki Super Seksi, Model Otot, Kacak, Lelaki Hot, Lelaki Berotot, Lelaki Kacak, Gay Otot, Berjanggut, Gay Otot, Bayramcigerli.blogspot.com , Seks, Petua Seks, Petua,  Mengapa Lelaki Baik Suka Gadis Jahat,


Yorumlar