Ana içeriğe atla

قدرت جنسی زنان چرا به نظر می رسد زنان تمام قدرت جنسی را دارند؟




قدرت جنسی زنان
چرا به نظر می رسد زنان تمام قدرت جنسی را دارند؟

بیایید با واقعیت ها روبرو شویم؛ اغلب زنان این قدرت را دارند که از تمایلات جنسی خود برای رسیدن به آنچه می خواهند استفاده کنند. حتی بدتر از آن، در یک رابطه، آنها معمولاً تصمیم می گیرند که چه زمانی، کجا و هر چند وقت یک بار درگیر رابطه جنسی باشید.

بدیهی است زمانی بود که زنان هیچ قدرت جنسی نداشتند. حتی تصور اینکه یک زن از رابطه جنسی لذت می برد عملاً غیرقابل تصور بود. اما اکنون، با دانستن آنچه می دانیم، زنان در همه جا ارگاسم می کنند و از نظر جنسی بیش از هر زمان دیگری خواستار شده اند.

حتی مردان بیش از هر زمان دیگری تلاش می کنند تا زنان خود را راضی کنند. من حتی نمی توانم توضیح دهم که روزانه چند نامه در مورد پسرانی که می خواهند شریک زندگی خود را راضی کنند دریافت می کنم. و این به خودی خود قابل تحسین است.

قدرت اغوا کردن

دختران کوچک از سنین پایین یاد می گیرند که از قدرت اغواگری برای رسیدن به آنچه می خواهند استفاده کنند. با بابا شروع می شود. دختران جوان پدران خود را دستکاری می کنند تا با یک مژه ساده و آن چشم های سگ توله سگ، آن باربی جدید را برای آنها بخرند.

با افزایش سن، زنان به سرعت یاد می‌گیرند که می‌توان از کمی توجه زنانه برای جلب هر آنچه که دلشان می‌خواهد استفاده کرد. به شوخی‌های مردانه می‌خندند، دستشان را مسواک می‌زنند و کمی از نفس‌هایشان چاپلوسی می‌کنند، وویلا، آن جنتلمن ناآگاه مورد رحمت این زن قرار می‌گیرد.

اینطور نیست که زنان قصد دارند اینگونه باشند. در واقع، قدرت اغواگری بخشی از غریزه زن است، همانطور که غریزه مرد نیز برای محافظت از آنچه متعلق به اوست است. و بنابراین، این قدرت اغوا کردن منجر به قدرت جنسی می شود.

امشب نه عزیزم

در بیشتر روابط، زنان هستند که در مورد فراوانی رابطه جنسی تصمیم می گیرند. و برای اکثر مردان، زنان آنها به اندازه کافی در یک هفته به آن تمایل ندارند. و اگر بچه ها تصمیم بگیرند که گاو نر را با شاخ بگیرند و سعی کنند وسایل را در اتاق خواب بچرخانند، ممکن است منجر به مشاجره شود و منجر به یک کاناپه، یک پتو و اگر خوش شانس باشند، یک بالش شود. آخ.

این باعث می‌شود که مردان احساس ناامیدی کنند که زنانشان به اندازه آنها علاقه‌ای به رابطه جنسی ندارند، و به نوبه خود باعث می‌شود که زنان احساس عصبانیت کنند که همه پسرها، حداقل در ذهنشان، می‌خواهند وارد و پیاده شوند.

اما زمانی که طرفین دیدگاه‌های متفاوتی در مورد رابطه جنسی و تعداد دفعات انجام آن دارند، معمولاً هر دو طرف احساس پوچی و ناراحتی می‌کنند.

مبادله جنسی

در حالی که برخی از زنان رابطه جنسی را مقدس‌ترین تجربه می‌دانند، برخی دیگر هنوز از آن به عنوان سیستم مبادله‌ای «پشتم را بخراش و من مال تو را می‌خراشم» استفاده می‌کنند. این نه تنها ناعادلانه است، بلکه غیراخلاقی است.

سکس قرار است آن لحظه ای از زمان باشد که همه چیز در جهان ناپدید می شود و فقط شما و شریک زندگی خود هستید که در یک مدینه فاضله سعادتمندانه غوطه ور می شوید که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست. وقتی زنان شروع به گفتن به پسرها می کنند، "اگر آن الماس را برای من بخرید، من سفر زندگی تان را به شما می دهم"، به نوعی کل مصیبت را ارزان می کند.

به اندازه کافی بد است که ما در دنیایی زندگی می کنیم که در آن همه دائماً سعی می کنند دیگران را دستکاری کنند تا به آنچه می خواهند برسند. آمدن به خانه و دریافت همان درمان فقط شنیع است.

چگونه می توانید سفره های جنسی را به او برگردانید؟

دیگر آن را نگیر

شما می توانید این چرخه معیوب را که در آن زن شما تصمیم می گیرد که چند وقت یکبار رابطه جنسی داشته باشید را متوقف کنید و دیگر مجبور نیستید برای به دست آوردن آن معامله انجام دهید. یادتان هست که به شما گفتم که زنان این قدرت را دارند که مردان را اغوا کنند، انگار این طبیعت دوم آنهاست؟ خوب، شما باید روی آن بازی کنید.

زنان با توانایی تأیید قدرت اغواگری خود تحریک می شوند و اگر می خواهید او در ثانیه ای که وارد در می شوید از روی شما بپرد، باید همه چیز را برای تعقیب و گریز بگذارید.

اگر مدام او را برای رابطه جنسی شکار می کنید، به او این فرصت را نمی دهید که از قدرت اغواگری خود برای اثبات اینکه می تواند شما را جذب کند، استفاده کند. بنابراین شما خسته کننده می شوید و دیگر چالشی ایجاد نمی کنید.

خواستن آن؟ بیا و بگیرش

اگر می‌توانید با شور و اشتیاق او را ببوسید به طوری که چشمانش را به پشت سرش بچرخانید، و بدون اینکه اجازه دهید دست‌هایتان راه خود را به سمت سینه‌هایش بپیچد (یا اجازه دهید آلت تناسلی‌تان در این درمان به اوج برسد)، آن را رها کنید. می تواند به راحتی چالشی را که به دنبالش است ارائه دهد.
آیا نمی خواهید که او گهگاه در مورد عشق ورزی شروع به اغوا کند؟ اگر چنین است، پس باید طوری رفتار کنید که می خواهید، اما به آن نیاز ندارید. به او اجازه دهید از قدرت اغواگری خود برای راه انداختن این غوغا استفاده کند. اگر می خواهد، بگذار ثابت کند.

او را دیوانه کنید

کاری که می توانید برای اطمینان از اینکه او بیشتر شما را می خواهد انجام دهید این است که خودتان پیشبازی را آغاز کنید. تمام کارهای بزرگی را که انجام می دهید انجام دهید، مثل اینکه او را ببوسید، سینه هایش را لیس بزنید و به سمت واژن او بروید. کلیتوریس او را لیس بزنید و همان جا بایستید. لبخند بزنید و به او بگویید که اگر بیشتر بخواهد، باید آن را ثابت کند.
بدیهی است که نباید دائماً این کار را انجام دهید، اما به راه‌هایی فکر کنید که نیاز او را برای استفاده از قدرت اغواگرش برای برآورده کردن هر دو نیاز شما برآورده کند. عشق ورزی می تواند جذاب ترین تجربه زندگی شما باشد اگر آن را جذاب و خلاقانه نگه دارید.

کنترل را حفظ کند

اگر به جای تسلیم شدن در برابر غرایز هورمونی خود، یاد می گیرید که برای به دست آوردن سخت بازی کنید، می توانید بیشتر از همیشه تمایل جنسی زنتان را داشته باشید. باید درک کنید که ایجاد احساس سکسی در او لزوماً مساوی با رابطه جنسی نیست.
اگر بتوانید ذهن او را اغوا کنید، او قطعاً می خواهد بدن شما را در کوتاه ترین زمان ممکن اغوا کند. به او بگویید سکسی و زیباست، بی دلیل او را ببوسید، با مغزش عشق بازی کنید و غرایز جنسی خود را کنترل کنید.

همه این موارد زندگی عاشقانه شما و همچنین رابطه شما را بهبود می بخشد. همه چیزهایی را می خواهند که باید برای آنها کار کنند نه چیزهایی که به راحتی در اختیار آنها قرار می گیرد. اگر او باید تلاش کند تا شما را به جایی که می‌خواهد برساند، آنگاه لذت بردن از آن شما خواهد بود.

مرد فوق العاده باحال، مرد فوق العاده سکسی، مدل عضلانی، خوش تیپ، مرد داغ، مردان عضلانی، مردان خوش تیپ، همجنس گرایان عضلانی، ریش دار، همجنس گرایان عضلانی، Bayramcigerli.blogspot.com ، سکس، نکات جنسی، نکات، قدرت جنسی زنان، 


Yorumlar