Ana içeriğe atla

او را به ارگاسم ... تضمینی



او را به ارگاسم ... تضمینی


حتی امروز، با وجود تمام زنانی که در رسانه‌ها می‌بینید تسلیم انگیزه‌های جنسی خود می‌شوند و با عذاب لذت‌بخش فریاد می‌زنند، هنوز میلیون‌ها زن در سراسر جهان هستند که مشکلات برانگیختگی جنسی یا عدم رضایت را تجربه می‌کنند.

و این احتمال وجود دارد که در طول زندگی خود، حداقل با یک چنین زنی روبرو شوید یا خواهید داشت. و البته، از آنجایی که ویاگرا برای مردان مبتلا به اختلال عملکرد جنسی طراحی شده است و هیچ قرص آبی جادویی وجود ندارد که بتواند همین کار را برای زنان انجام دهد، ممکن است گاهی به نظر برسد که کمک به او برای رسیدن به رضایت جنسی غیرممکن است. اما اینطور نیست.

یک مطالعه کوچک گزارش شده در مجله جنسیت و درمان زناشویی اخیراً نشان داد که روغن ماساژ گیاهی به نام Zestra در تقویت برانگیختگی جنسی در 20 زن شرکت کننده در این پروژه تحقیقاتی مؤثر است.

زسترا چیست؟

همانطور که گفته شد، Zestra (برای زنان) یک روغن ماساژ زنانه گیاهی است که برای افزایش لذت و برانگیختگی جنسی در زنان هنگام استفاده از فرج ایجاد شده است. این روغن باعث افزایش حساسیت، گرما و احساس می شود و با استفاده مستقیم بر روی کلیتوریس، لابیا و دهانه واژن، تحریک را کاهش می دهد.
Zestra از سال 1997 تحت توسعه علمی بوده و توسط دانشمندان داروسازی و متخصصان پزشکی جنسی با هدف بهینه سازی لذت جنسی زنانه طراحی شده است. ایجاد آن تصادف یا اشتباه نبود. آن را با موفقیت تحت مطالعات بالینی کیفیت FDA قرار داده است، و از ژوئن 2002 در دسترس عموم خریداران قرار گرفته است. نکته قابل توجه، Zestra در 3-5 دقیقه شروع به کار می کند و برای اکثر زنان به مدت 45 دقیقه طول می کشد.

البته از آنجایی که این محصول از مواد فعال زیستی طبیعی از جمله روغن دانه گل گاوزبان، روغن گل پامچال، عصاره ریشه گلپر، عصاره کولئوس، ویتامین C و E و رایحه های طبیعی تشکیل شده است، نیازی به ارزیابی توسط متخصصین ندارد. FDA (سازمان غذا و دارو). و بر خلاف سایر محصولات موضعی تحریک زنانه، Zestra حاوی منتول یا مواد شیمیایی نیست که می تواند واژن را به طور جدی تحریک کند.

علاوه بر این، برخی دیگر از محصولات موضعی زنان نیز ممکن است حاوی ال-آرژنین باشند که پتانسیل ایجاد تبخال تناسلی را در زنانی دارد که قبلاً به این عفونت مبتلا شده اند.

ترکیبات منحصر به فرد موجود در Zestra، وقتی با هم ترکیب شوند، باعث افزایش جریان خون و انتقال عصبی در ناحیه مورد نظر - در این مورد، اندام تناسلی زنانه می شود. اکنون به خاطر داشته باشید که این محصول برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از بیماری نیست. صرفاً برای کمک به زنانی است که در غیر این صورت برای رسیدن به لذت شدید یا ارگاسم مشکل دارند تا این کار را بدون زحمت انجام دهند.

و نه تنها برای زنانی که مشکلات برانگیختگی دارند، بلکه یک محصول تفریحی فوق‌العاده برای زنان است، زیرا دسترسی به ارگاسم واژینال را آسان‌تر می‌کند.

سوالات متداول در مورد زسترا

مطمئناً شما هنوز در مورد استفاده از این محصول با خانم خود کنجکاو هستید و شاید حتی هیجان زده باشید، اما قبل از اینکه این کار را انجام دهید، در اینجا چند سؤال متداول از زوجین قبل از روغن کردن واژن وجود دارد.

آیا می توانم با آن از کاندوم استفاده کنم؟

آره. شما می توانید از کاندوم استفاده کنید اما آنها باید کاندوم های پلی اورتان باشند. کاندوم های لاتکس ممکن است در محافظت در برابر بیماری های مقاربتی موثر نباشند زیرا Zestra یک روغن است و ممکن است کارایی لاتکس را به خطر بیندازد.
همچنین، از آنجایی که کاندوم زنانه از پلی اورتان ساخته شده است، برای استفاده با Zestra نیز بی خطر است.

قیمت آن چند است؟

Zestra در سه اندازه مختلف عرضه می شود:

4 میلی لیتر (6 مورد استفاده) حدود 25 دلار آمریکا قیمت دارد
10 میلی لیتر (16 کاربرد) حدود 45 دلار قیمت دارد
15 میلی لیتر (26 کاربرد) حدود 65 دلار قیمت دارد
ضمانت بازگشت پول وجود دارد؟
آره. اگر به هر دلیلی از زسترا راضی نبودید، ظرف 30 روز محصول را مرجوع کنید و منهای حمل و نقل و جابجایی، وجه کامل به شما بازپرداخت خواهد شد.

ماندگاری محصول چقدر است؟

تا یک سال، اما برای اطمینان، تاریخ بطری «بهترین در صورت استفاده تا» روی آن حک شده است.

چگونه باید ذخیره شود؟

Zestra باید دور از گرما و نور نگهداری شود، بنابراین نگهداری آن در میز خواب ایده آل خواهد بود.

آیا هنگام استفاده از Zestra باید از چیزی اجتناب کرد؟

آره. اگرچه Zestra طعم وحشتناکی ندارد، اما هیچ طعم شیرین اضافه ای ندارد، بنابراین طعم فوق العاده ای نیز ندارد. انجام کونیلینگوس پس از استفاده از محصول در ناحیه مورد نظر توصیه نمی شود. بهتر است قبل از استفاده از Zestra از رابطه جنسی دهانی استفاده کنید.

آیا در داروخانه ها موجود است؟
هنوز نه، اما فعلا می توانید با مراجعه به سایت www.zestraforwomen.com آن را سفارش دهید.

چه کسی نباید از آن استفاده کند؟
از آنجایی که در حال حاضر مطالعاتی بر روی چنین زنانی انجام نشده است، Zestra برای زنان زیر توصیه نمی شود:
زنان حامله
زنان شیرده
زنانی که برای باردار شدن تلاش می کنند
زنانی که تجربه غیر قابل توضیحی دارند

 خونریزی واژینال

زنان مبتلا به عفونت های قارچی یا باکتریایی
اگر زن شما در هیچ یک از دسته‌های بالا قرار نمی‌گیرد و در عین حال برای دستیابی به لذت کامل جنسی در زمینه پیش‌بازی و رابطه جنسی مشکل دارد، این محصول می‌تواند به افزایش حس واژن کمک کند که ممکن است منجر به ارگاسم شود. جهنم، حتی می تواند تجربه زنانی که از قبل ارگاسم شده اند را افزایش دهد. آن را یک نوع افزودنی اتاق خواب در نظر بگیرید.

هر زن در این مطالعه 5 بار از دارونما (روغن غیرفعال) و 5 بار از داروی فعال (روغن Zestra) در هنگام پیش بازی و مقاربت واژینال استفاده کرد. از 20 زن در این مطالعه (10 زن مبتلا به اختلال تحریک جنسی زنان یا FSAD، و 10 بدون)، سه نفر از افراد یک حادثه سوزش اندام تناسلی را گزارش کردند که در اولین استفاده از محصول بین 5 تا 30 دقیقه طول کشید. (به خاطر داشته باشید که از بین سه خانمی که احساس سوزش داشتند، دو نفر مبتلا به عفونت قارچی واژن بودند، به همین دلیل است که اگر خانمی چنین عفونت هایی داشته باشد، نباید از این محصول استفاده شود.)

اما نگران نباشید؛ اگر تجربه خانم شما مثبت نیست، می توانید قسمت استفاده نشده را ظرف 30 روز برگردانید و پول خود را پس بگیرید.

با این وجود، Zestra توسط اکثر زنان به خوبی تحمل می‌شد و سطح میل آنها را افزایش می‌داد، همچنین رضایت از برانگیختگی جنسی، احساسات تناسلی، لذت نفسانی و توانایی ارگاسم - حتی در زنانی که در حال حاضر داروهای ضد افسردگی مصرف می‌کردند (عوارض جانبی داروهای ضد افسردگی معمولاً شامل فقدان برانگیختگی جنسی، روان‌کاری و کاهش توانایی ارگاسم می‌شوند.

کاملا تمیز
از آنجایی که تمایلات جنسی زنان تا حدودی پیچیده‌تر از مردان است، بعید است که هرگز یک قرص جادویی وجود داشته باشد که بتواند این مشکل را برای زنانی که مشکلات برانگیختگی جنسی دارند درمان کند. با این حال، در حال حاضر، زسترا شاخ گاو را گرفته است تا به پسرها و دخترانشان کمک کند تا سطح بالاتری از رضایت جنسی را بدست آورند.

مرد فوق العاده باحال، مرد فوق العاده سکسی، مدل عضلانی، خوش تیپ، مرد داغ، مردان عضلانی، مردان خوش تیپ، همجنسگرای عضلانی، ریشدار، همجنسگرای عضلانی، Bayramcigerli.blogspot.com ، سکس، نکات جنسی، نکات، ارگاسم او تضمین شده،


Yorumlar