Ana içeriğe atla

سکس بدون رشته چگونه بفهمیم که آیا او به رابطه جنسی گاه به گاه یا چیز دیگری علاقه مند است؟




سکس بدون رشته
چگونه بفهمیم که آیا او به رابطه جنسی گاه به گاه یا چیز دیگری علاقه مند است؟

در جامعه امروزی که زمان‌های سریع‌تر حرکت می‌کنند، با زنان و مردان حتی سریع‌تر حرکت می‌کنند، رابطه جنسی و عشق همیشه معنی یکسانی ندارند. برای زنان، رابطه جنسی به ابزاری برای توانمندسازی تبدیل شده است و تعداد فزاینده ای از آنها این ابزار را به عنوان منبع لذت خود پذیرفته اند.

در طول تاریخ، فیلمنامه هایی نوشته می شد که زنان باید از تمایلات جنسی خود محافظت کنند. تماس جنسی با مردان به معنای روابط و معمولاً تعهد بود.

همانطور که زنان در حال کشف خود و ماهیت جنسی آزادانه خود هستند، مردان اغلب در مورد آنچه زنان می خواهند سردرگم می شوند. یادگیری نحوه رمزگشایی بین آنچه واقعاً بیان عشق یا فقط یک عمل لذت است، در صحنه جشن امروز کلیدی است.

سه طبقه بندی اصلی وجود دارد که می توان زنان را در آنها قرار داد. به نظر من، اکثر زنان ممکن است در یک زمان از میان تمام این طبقه‌بندی‌ها حرکت کنند و بر اساس تجربیات و ایده‌آلیسم عشق واقعی، در یک منطقه قرار بگیرند.



سه به سه

ناچر

ناچر زنی است که به دنبال ایجاد فرورفتگی های جدید در میله تخت خود است. او زنی است که برای لذت دنبال لذت می رود و نوعاً وابسته نمی شود. او در حال آزمایش است و با جدا کردن رابطه جنسی از احساسات خود هیجان زیادی به دست می آورد. این زن، به معنای واقعی خود، نادر است و معمولاً یک نتیجه کوتاه مدت از یک جدایی یا آسیب اخیر است.

انتقالی

انتقالی زنی است که معتقد است وقتی عشق واقعی در دامانش بیفتد، آن را تشخیص خواهد داد. او هنوز عشق واقعی خود را پیدا نکرده است، اما معتقد است که او وجود دارد. او زنی است که از تفریح ​​و تجربه با شرکای مختلف در این بین نمی ترسد، اما مشتاقانه منتظر است تا شریک ایده آلش زندگی اش را کامل کند. رابطه جنسی برای او از نیاز به لذت تا احساس امنیت با شخص دیگری متغیر است.

سنت گرا

سنت‌گرا زنی است که تنها زمانی وارد بازی جنسی می‌شود که احساس می‌کند ممکن است شریک زندگی‌اش «یک» باشد و به تمایلات جنسی او احترام زیادی بگذارد. او از بدن خود بسیار محافظت می کند و رابطه جنسی و عشق را دست به دست هم می دهد. او اغلب مملو از سوالاتی در مورد تمایلات جنسی خود است و اگر به لذتی خارج از تعهد بپردازد، احساس گناه زیادی می کند.

آیا او یک پرت یا انگشتر می خواهد؟

بین پرت کردن و حلقه

واقعاً سؤال این است: آیا زنان (یا مردان) بدون احساس عشق می توانند رابطه جنسی داشته باشند؟ پاسخ فوری من به این سوال، "بله - کاملا" است. با این حال، وقتی عمیق‌تر در این سؤال فرو می‌روم، مملو از تجربیات شخصی و داستان‌های دوستان نزدیک هستم.

این داستان ها به من می گویند که حتی اگر زنی بخواهد با مردی که با او می خوابد رابطه متعهدانه نداشته باشد، بخشی از او وجود دارد که حداقل در سطح فیزیکی به او وابسته می شود.

تحقیقات به ما می گوید که وقتی دو نفر با هم تماس می گیرند، یک پیوند شیمیایی بین آنها ایجاد می شود. به این منظور، زمانی که زن و شوهر وارد روابط جنسی می شوند، این پیوند تقویت می شود و شکستن آن دشوارتر می شود.

در مورد زنان، اغلب بین آنچه ذهن و بدن می گویند اختلاف وجود دارد، زیرا زنان به اندازه مردان از رابطه جنسی لذت می برند، اما گاهی اوقات از این وابستگی که می توانند ایجاد کنند آگاه تر هستند. "زنان برای به دست آوردن عشق رابطه جنسی می دهند. مردان برای دریافت رابطه جنسی عشق می ورزند." هر چقدر هم که این عبارت ساده به نظر برسد، دقت آن نشان دهنده تفاوت جنسیتی در روند فکری بین زن و مرد است.



زمانه در حال تغییر هست

با این حال، هرگز زمانی وجود نداشته است که زنان اینقدر آزاد باشند که تحصیلات، مشاغل و علایق عاشقانه یا جنسی را خارج از فیلمنامه‌های مرسوم نوشته شده دنبال کنند. زنان چه در مرحله ی انحراف، چه در مرحله ی گذار یا سنت گرایی باشند، زنان بیش از هر زمان دیگری با انتخاب هایی روبرو هستند.
با همه این گزینه های جدید، اکثریت زنان ممکن است در یک نقطه از این طبقه بندی های مختلف عبور کنند. در مورد نیت و انتظارات خود از رابطه شفاف باشید. سوال بپرسید و هر چند وقت یکبار با یکدیگر چک کنید.

مرد فوق العاده باحال، مرد فوق العاده سکسی، مدل عضلانی، خوش تیپ، مرد داغ، مردان عضلانی، مردان خوش تیپ، همجنسگرای عضلانی، ریشدار، همجنسگرای عضلانی، Bayramcigerli.blogspot.com ، سکس، نکات جنسی، نکات،  سکس بدون رشته، 


Yorumlar