Ana içeriğe atla

Bolehkah Wanita Menjadi Lebih Lama Tanpa Seks?



Bolehkah Wanita Menjadi Lebih Lama Tanpa Seks?

Kami Bercakap Dengan 4 Wanita Tentang Sama ada Mereka Beranggapan Wanita Umumnya Menginginkan Seks Kurang Daripada Lelaki. Beberapa Jawapan Mereka Mengejutkan


Ini adalah topik yang sering timbul semasa perbualan antara lelaki dan wanita, dan yang sering mendapat "Ya!" untuk jawapan.

Tetapi, saya fikir mungkin terdapat lebih banyak perkara daripada yang difikirkan oleh kebanyakan orang, jadi saya memutuskan untuk mengumpulkan panel empat wanita untuk menyelesaikan isu ini.

Mari kita teruskan untuk mengejar: bolehkah wanita pergi lebih lama daripada lelaki tanpa melakukan hubungan seks?

Sophie : Sudah tentu!

Janice : Saya tidak pasti. Saya fikir ia bergantung kepada individu berkenaan. Ia tidak begitu mudah

Patricia : Ya. Suami saya tidak boleh pergi sehari tanpanya, sedangkan saya gembira melakukan hubungan seks beberapa hari seminggu.

Annabella : Tidak boleh. Saya tidak malu untuk mengatakan bahawa saya suka melakukan hubungan seks dan memerlukannya dengan kerap. Semua perkara tentang wanita yang tidak menginginkan seks seperti lelaki adalah mitos yang mungkin dilakukan oleh fanatik agama.

Saya melihat ada perasaan bercampur baur mengenai isu tersebut. Sophie, mengapa anda berkata, "benar-benar"?

Sophie : Baiklah... Wanita pada umumnya mempunyai banyak pilihan, tetapi sanggup bertahan untuk orang yang sesuai. Lelaki, sebaliknya, cenderung untuk melihat seks dengan lebih santai, dan tidak menentang pendirian satu malam.

Annabella : Cakap sendiri! Saya suka stand satu malam. Seks sentiasa dalam pelbagai pertemuan pertama yang mengagumkan, dan anda tidak perlu berurusan dengan tabiat dan mood menjengkelkan lelaki itu. Jika anda benar-benar suka antara satu sama lain, maka anda boleh bersarapan bersama sebelum berpisah.

Janice: Saya tidak pernah berjumpa dengan seorang wanita yang sangat terbuka tentang seks seperti itu.

Annabella : Terima kasih.

Apa pendapat anda tentang one-night stand? Annabella, saya tahu di mana anda berdiri, tetapi bagaimana dengan anda yang lain?

Sophie : Saya pernah berpasangan. Mereka okay. Tetapi tiada apa yang mengalahkan hubungan seks dengan seseorang yang anda sayangi, atau sekurang-kurangnya mengambil berat tentangnya.

Patricia : Saya mempunyai beberapa sebelum saya bertemu suami saya. mereka seronok. Tidak salah jika kedua-dua pihak bersetuju untuk melakukan hubungan seks tanpa sebarang ikatan. Jika seseorang jatuh cinta kepada yang lain, ia boleh menjadi hodoh.

Janice : Saya rasa saya tidak boleh melakukannya. Jika saya cukup menyukai seorang lelaki sehingga mahu tidur dengannya, ini bermakna saya mungkin akan jatuh cinta kepadanya, dan perkara itu bertentangan dengan idea di sebalik pendirian satu malam.

Jadi, berapa lama anda boleh pergi tanpa seks?

Ketahui...


Janice : Soalan yang bagus, saya baru sahaja menamatkan hubungan yang lama, dan saya akan mengetahuinya
Annabella: Mengapa menghalang diri anda? Pergi cari seorang lelaki sebelum anda lupa caranya. Secara peribadi, saya tidak boleh pergi lebih daripada beberapa hari tanpanya, atau saya menjadi jalang.

Sophie : Saya telah melalui setahun tanpanya, dan itu bukanlah sesuatu yang saya mahu lalui lagi. Tetapi percayalah, lelaki yang menamatkan musim kering itu adalah seorang yang berpuas hati.

Patricia : Saya tidak tahu beberapa bulan?

Bagaimana dengan hubungan yang sedia ada? Saya telah mendengar begitu ramai lelaki mengadu bahawa wanita mereka akhirnya berhenti mahukan seks sebaik sahaja mereka bersama lelaki itu untuk seketika.

Patricia : Saya fikir ia mungkin ada kaitan dengan hakikat bahawa dengan hubungan jangka panjang datang bersama-sama, dan semua yang diperlukan untuk wanita, seperti memasak dan membersihkan. Jika dia bekerja sepenuh masa dan mempunyai kehidupan yang lebih baik, dia mungkin terlalu letih untuk melakukan hubungan seks.

Janice : Saya tidak tahu tentang itu. Hubungan terakhir saya bertahan beberapa tahun dan keinginan saya untuk teman lelaki saya tidak pernah pudar, walaupun selepas kami berpindah bersama... Baiklah, kecuali apabila dia telah melakukan sesuatu untuk membuat saya kecewa...

Annabella : Saya benar-benar bersetuju dengan anda, semua omong kosong "Saya penat" itu hanyalah satu cop-out untuk "Saya tidak tertarik dengan awak lagi."

Sophie : Terdapat juga wanita yang tidak menyukai seks, tetapi bersetuju dengannya pada awal perhubungan untuk mendapatkan lelaki yang mereka idamkan.

Janice : Itu sangat salah.

Ayuh, lelaki itu mesti ada kaitan dengan penurunan minat?

Sophie : Sudah tentu. Sesetengah lelaki hanya teruk di atas katil, dan bukannya mencari diri mereka seorang lelaki yang memenuhi keperluan mereka, di dalam dan di luar bilik tidur, wanita sering akan berpuas hati dengan seseorang yang hanya bertemu dengan mereka di luar.

Annabella : Itulah jenis wanita yang menjadi pahit dan kecewa, dan berakhir di pesta Tupperware dengan isteri lain yang pahit dan kecewa.

Janice : Menakutkan Tetapi kadang-kadang lelaki itu berubah, dan tidak lagi bertimbang rasa dan mengambil berat seperti dia pada awal perhubungan, jadi wanita itu akhirnya merasakan jarak tertentu antara mereka.

Patricia : Itu sangat benar. Semasa saya dan suami saya mula-mula berkumpul, dia sangat menawan sehingga saya tidak boleh puas dengan dia, tetapi sekarang, dia baru sahaja berhenti mencuba sama sekali.

Terima kasih wanita, ini sangat mencerahkan.

setiap orang berbeza
Jadi, saya rasa semuanya bergantung kepada individu wanita. Ada yang boleh bertahan lama tanpa hubungan seks, bertahan sehingga lelaki yang betul datang, manakala yang lain nampaknya tidak dapat menjalani hari tanpa hubungan seks, tidak kira sama ada mereka menjalin hubungan atau tidak.
Sama ada ini baik atau buruk semuanya bergantung kepada jenis wanita yang anda mahu bersama, dan berapa ramai lelaki yang anda mahu dibandingkan.

Lelaki Super Cool, Lelaki Super Seksi, Model Otot, Kacak,Lelaki Hot, Lelaki Berotot,Lelaki Kacak,Otot Gay,Janggut,Otot Gay, Bayramcigerli.blogspot.com ,Sex,Petua Seks,Petua, Lebih Lama Tanpa Seks

Yorumlar