Ana içeriğe atla

Mengapa Sesetengah Lelaki Membayar Untuk Seks? Inilah Sebab Membayar Untuk Seks Mungkin Masuk akal



Mengapa Sesetengah Lelaki Membayar Untuk Seks?
Inilah Sebab Membayar Untuk Seks Mungkin Masuk akal

Sehingga saya mula meneliti artikel ini, saya berpendapat bahawa mana-mana lelaki yang membayar untuk seks adalah sama ada seorang penyeleweng atau kelihatan bersahaja sehingga dia tidak boleh mendapatkan sepotong pai pepatah untuk
 percuma. Tetapi kemudian saya berfikir , adakah lelaki pernah benar-benar mendapat seks secara percuma? Jawapan mudah ialah "tidak"; sentiasa ada harga yang perlu dibayar, tidak kira besar atau kecil.

Tetapi saya menyimpang. Inspirasi saya untuk artikel ini ialah rakan lelaki saya, Dave, yang, walaupun tampan, berkeras untuk berjumpa dengan pengiring tertentu setiap beberapa minggu daripada mencari teman wanita untuk menetap dan menikmati kehidupan bersama.

"Kenapa Dave?" Saya bertanya, "Mengapa anda berkeras untuk membayar seorang wanita yang tidak mempedulikan anda untuk menemani anda dan melepaskan diri anda?"

"Kerana," jawabnya, "dia tidak membawa beban emosi ke meja, atau katil mengikut keadaan; Saya tidak perlu mendengar masalahnya, dia mendengar masalah saya; dan yang paling penting, dia boleh memberi yang paling bintang lucah cuba mencari wang mereka dalam guni. Dan apa yang saya perlu lakukan ialah menyerahkan beberapa ratus dolar. Bukan pelaburan yang buruk, bukan?"


ia menjimatkan kos
Jadi, saya mendapati, kadang-kadang wanita tidak bernilai sakit kepala. Dan memandangkan beberapa wanita yang saya kenali, sesetengah lelaki mungkin akan membayar mereka hanya untuk pergi.

Kemudian sekali lagi, bukankah kebiasaan yang selesa bernilai satu atau dua perlawanan? "Tetapi saya mempunyai kebiasaan; Saya melihat wanita yang sama sepanjang masa." Hmm, Dave membuat saya berasa agak usang sebagai teman wanita pada ketika ini.

Adakah tidak ada kelebihan untuk mempunyai teman wanita yang tetap, atau isteri dalam hal ini? Sudah tentu ada, tetapi bukan itu yang saya ada di sini untuk hari ini. Saya ingin tahu mengapa lelaki memilih untuk membayar seorang wanita untuk transaksi perniagaan di mana seks adalah pertukaran.

Oleh itu, saya pergi ke jalan-jalan, bar dan lounge di kawasan saya di dunia dan, walaupun sesetengah lelaki menyatakan dengan jelas bahawa mereka tidak akan membayar seorang wanita untuk seks terus, yang lain dengan bebas mengakui bahawa, antara sebab lain, membayar untuk itu adalah jauh lebih mudah daripada perlu bermain temu ramah, dengan hanya sedikit kemungkinan untuk memberi salam secara muktamad kepada daging wanita.

Jadi tanpa berlengah lagi, inilah yang dikatakan beberapa lelaki mengenai hubungan dengan wanita dalam profesion tertua di dunia:

"Memandangkan saya baru sahaja melarikan diri daripada perkahwinan lima tahun yang berakhir dengan saya membayarnya untuk duduk di atas keldai gemuknya dan menikmati hasil kerja saya, perkara terakhir yang saya mahukan ialah komitmen dengan penggali emas lain. Apa yang saya lebih suka adalah membayar wanita panas untuk memberi saya apa yang saya mahukan tanpa merungut atau menghina saya. Sekurang-kurangnya dengan cara itu saya tahu niatnya betul dari awal dan saya tidak boleh menyalahkan dia untuk itu. Bagi wanita ini, saya adalah kekasih terhebat, saya mempunyai zakar yang paling hebat dan saya tidak boleh melakukan kesalahan. Dan itulah caranya, un-huh, un-huh, saya suka."
  -Jake, 34

Lebih banyak komen yang akan membuat kepala anda, ya yang itu, berputar...


Ya, saya berasal dari Belanda, dan pelacuran bukan sahaja di sisi undang-undang di sana, ia jauh lebih murah daripada di sini. Masalahnya, terdapat rumah pelacuran di sana dan anda tahu bahawa wanita di dalamnya bebas penyakit — tidak seperti pelacur heroin yang mungkin anda temui di jalanan. Walaupun saya kadang-kadang membayar untuk seks di sini, ia hanya kerana saya boleh melakukan hubungan seks yang lebih kotor dengan wanita sedemikian; teman wanita saya enggan menyerang saya, dan pengiring - saya tidak mempercayai pejalan kaki jalanan - bersedia untuk memenuhi setiap keinginan saya. Untuk harga yang sesuai, iaitu."
  -Hans, 46

"Saya tidak mempunyai masa untuk pergi empat tarikh dengan seorang wanita sebelum dia membenarkan saya menciumnya. Jadi mengapa saya perlu bersusah payah membelanjakan ratusan, jika tidak beribu-ribu, untuk seorang wanita yang mungkin atau mungkin tidak tidur dengan saya, sedangkan saya boleh bergaul dengan anak ayam yang sangat panas yang sesuai dengan kriteria fizikal saya dan akan berlutut apabila diperintah? Mungkin jika saya bertemu seorang wanita yang benar-benar membuatkan saya terpesona — tidak, bukan begitu — saya akan melepaskan perkara pelacur itu dan pergi cara hubungan yang serius, tetapi buat masa ini, saya cukup selesa menjalaninya di satu sisi spektrum."
  -Michael, 39

MENGIKLANKAN

"Sejujurnya (ketawa), isteri saya benar-benar merelakan dirinya dan berjaya menambah 70 paun pada tahun lepas. Saya sangat menyayanginya dan dia hebat dengan anak-anak kami, tetapi lelaki, saya tidak tahan melihatnya berbogel. Saya hampir tidak dapat menahan diri untuk menyentuhnya. Saya mula menanggalkan sendi-sendi untuk mendapatkan kembali rupa yang saya ada di rumah, tetapi saya hanya perlu melepaskan batu saya pada satu ketika dan melancap tidak memotongnya. Sudah tentu , ia tidak sama memandangkan saya memakai dua kondom dan melakukan hubungan seks lurus — tiada ciuman atau foreplay, melainkan dia mahu menghina saya, tetapi walaupun begitu ia dengan kondom kerana herpes dan semua — dan pulang ke rumah sejurus selepas itu. Saya memberitahu isteri saya dan sudah tentu, dia menangis mengenainya. Apa yang saya benar-benar mahu dia lakukan ialah menangis kira-kira 70 paun, bagaimanapun. Barulah salah seorang daripada kami akan gembira semula.Saya berkahwin dengan ikan duyung, bukan ikan paus."
  -Franco, 28

saya boleh faham
Okay, jadi perkara-perkara mula masuk akal kepada saya. Sudah tentu, saya tidak akan menjadi perkhemahan yang paling gembira jika saya mengetahui bahawa lelaki saya membayar untuk seks. Pertama, ia akan menghancurkan ego saya kerana saya akan berfikir bahawa saya menghisap, atau mungkin tidak, di atas katil. Kemudian saya akan marah kerana dia menipu — dan ya, ia menipu.

Sudah tentu, hubungan seks dengan pelacur, pengiring, pelacur, atau apa sahaja nama mewah yang anda ingin lampirkan kepada mereka, boleh membuatkan seorang lelaki berasa sunyi selepas beberapa ketika, seperti yang diakui oleh ramai lelaki yang saya bercakap dengannya.

Dicintai oleh manusia lain tidak dapat dibandingkan dengan mendapatkan harga yang tinggi. Dan walaupun sesetengah lelaki mungkin mengeluh untuk berbeza, saya fikir, pada akhirnya, ada sebab mengapa orang berpasangan dan komited antara satu sama lain.

Dan tidak, ia bukan kerana wanita membuat anda.

Lelaki Super Cool, Lelaki Super Seksi, Model Otot, Kacak, Lelaki Hot, Lelaki Berotot, Lelaki Kacak, Gay Otot, Berjanggut, Gay Otot, Bayramcigerli.blogspot.com , Seks, Petua Seks, Petua, Bayar Untuk Seks,

Yorumlar