Ana içeriğe atla

Kadınlar Seks Yapmadan Daha Uzun Yaşabilir mi?




 Kadınlar Seks Yapmadan Daha Uzun Yaşabilir mi?

 4 Kadınla, Kadınların Genelde Erkeklerden Daha Az Seks İstediklerini Düşündüklerini Konuştuk.  Cevaplarından Bazıları Şok Edici


 Bu, hem erkekler hem de kadınlar arasındaki konuşmalar sırasında sıklıkla ortaya çıkan bir konudur ve çoğu zaman yankılanan bir "Evet!"  bir cevap için.

 Ancak, muhtemelen çoğu insanın düşündüğünden daha fazlası olduğunu düşündüm, bu yüzden bu konunun temeline inmek için dört kadından oluşan bir panel toplamaya karar verdim.

 Hemen konuya girelim: Kadınlar seks yapmadan erkeklerden daha uzun süre dayanabilir mi?

 Sophie: Kesinlikle!

 Janice: Emin değilim.  Söz konusu kişiye bağlı olduğunu düşünüyorum.  o kadar basit değil

 Patricia: Evet.  Kocam onsuz bir gün geçiremez, oysa ben haftada birkaç gün seks yapmaktan mutluyum.

 Annabella: Olmaz.  Seks yapmayı sevdiğimi ve sık sık ihtiyacım olduğunu söylemekten utanmıyorum.  Kadınların erkekler kadar seks istememesiyle ilgili tüm bu şey, muhtemelen dini fanatikler tarafından işlenmiş tamamen bir efsanedir.

 Konuyla ilgili karışık duygular olduğunu görüyorum.  Sophie, neden "kesinlikle" diyorsun?

 Sophie: Şey... Kadınların genellikle birçok seçeneği vardır, ancak doğru kişiyi beklemeye isteklidirler.  Öte yandan erkekler, sekse daha rahat bakma eğilimindedir ve tek gecelik ilişkilere karşı hiçbir şeyleri yoktur.

 Annabella: Kendi adına konuş!  Tek gecelik ilişkileri seviyorum.  Seks her zaman akıllara durgunluk veren ilk karşılaşma türündedir ve adamın sinir bozucu alışkanlıkları ve ruh halleriyle uğraşmak zorunda değilsiniz.  Birbirinizi gerçekten seviyorsanız, ayrı yollara gitmeden önce birlikte kahvaltı yapabilirsiniz.

 Janice: Seks konusunda bu kadar açık sözlü olan bir kadınla hiç tanışmadım.

 Annabella: Teşekkürler.

 Tek gecelik ilişkiler hakkında ne düşünüyorsunuz?  Annabella, nerede durduğunu biliyorum, peki ya geri kalanlarınız?

 Sophie: Birkaç tane içtim Onlar iyi.  Ama sevdiğin ya da en azından değer verdiğin biriyle seksin yerini hiçbir şey tutamaz.

 Patricia: Kocamla tanışmadan önce birkaç tane içmiştim.  Onlar eğlenceliydi.  Her iki taraf da hiçbir koşula bağlı olmadan seks yapmayı kabul ederse, onlarda yanlış bir şey yok.  Yine de bir kişi diğerine düşerse, çirkinleşebilir.

 Janice: Yapabileceğimi sanmıyorum.  Bir erkekten onunla yatmak isteyecek kadar hoşlanıyorsam, bu muhtemelen ona aşık olabileceğim anlamına gelir ve bu, tek gecelik bir ilişkinin ardındaki tüm fikre aykırıdır.

 Peki, seks yapmadan tam olarak ne kadar yaşayabilirsin?

 Bulmak...


 Janice: Güzel soru, uzun bir ilişkimi yeni bitirdim ve öğrenmek üzereyim
 Annabella: Neden kendini mahrum bırakıyorsun?  Nasıl olduğunu unutmadan önce git kendine bir erkek bul.  Şahsen, onsuz birkaç günden fazla kalamam, yoksa tam bir kaltak olurum.

 Sophie: Onsuz bir yıl geçirdim ve bu bir daha yaşamak isteyeceğim bir şey değil.  Ama inan bana, kuru büyüyü bitiren adam tatmin olmuş bir adamdı.

 Patricia: Birkaç ay mı bilmiyorum?

 Peki ya mevcut bir ilişki içinde?  O kadar çok erkek duydum ki, kadınları erkekle bir süre birlikte olduktan sonra sonunda seks yapmayı bıraktıklarından şikayet ediyor.

 Patricia: Bunun muhtemelen uzun süreli bir ilişkiyle birlikte hareket etmesi ve kadınlar için gerekli olan yemek pişirme ve temizlik gibi her şeyle bir ilgisi olduğunu düşünüyorum.  Tam zamanlı çalışıyorsa ve bunun üzerine bir hayatı varsa, muhtemelen seks için çok yorgundur.

 Janice: Bunu bilmiyorum.  Son ilişkim birkaç yıl sürdü ve birlikte yaşamaya başladıktan sonra bile erkek arkadaşıma olan arzum hiç azalmadı... Şey, beni üzecek bir şey yaptığı zamanlar dışında...

 Annabella: Sana tamamen katılıyorum, tüm o "yorgunum" saçmalığı sadece "Artık senden hoşlanmıyorum" için bir kaçamak.

 Sophie: Bir de seksten hoşlanmayan ama peşinde olduğu erkeği elde etmek için bir ilişkinin başlangıcında kabul eden kadınlar da var.

 Janice: Bu çok yanlış.

 Hadi ama, adamın faizdeki düşüşle bir ilgisi olmalı?

 Sophie: Elbette.  Bazı erkekler yatakta çok kötüdür ve kendilerine hem yatak odasının içinde hem de dışında ihtiyaçlarını karşılayan bir erkek bulmak yerine, kadınlar genellikle onlarla yalnızca dışarıda buluşan birine razı olurlar.

 Annabella: Bunlar, acı ve hüsrana uğrayan ve Tupperware partilerine diğer acı ve hüsrana uğramış eşlerle gelen türden kadınlar.

 Janice: Korkunç Ama bazen adam değişir ve ilişkinin başında olduğu kadar düşünceli ve ilgili olmayı bırakır, bu yüzden kadın aralarında belli bir mesafe hisseder.

 Patricia: Bu çok doğru.  Kocam ve ben ilk bir araya geldiğimizde o kadar çekiciydi ki ona doyamadım, ama şimdi denemeyi tamamen bıraktı.

 Teşekkürler hanımlar çok aydınlatıcı oldu.

 herkes farklı
 Yani, sanırım her şey bireysel kadına bağlı.  Bazıları uzun bir süre seks yapmadan, doğru erkek gelene kadar dayanabilirken, diğerleri bir ilişki içinde olsunlar ya da olmasınlar seks yapmadan bir gün bile geçiremezler.
 Bunun iyi ya da kötü olup olmadığı, ne tür bir kadınla birlikte olmak istediğinize ve kaç erkekle karşılaştırılmak istediğinize bağlıdır.

 Super Cool Man, Super Sexy Man, Muscle Model, Handsome,Hot Man, Kaslı Erkekler,Yakışıklı Erkekler,Muscle Gay,Bearded,Muscle Gay, bayramcigerli.blogspot.com,Sex,Sex Tips,Tips, Daha Uzun Seks Olmadan


 Super Cool ManHot ManMuscle GayYakışıklı ErkeklerSexMuscle ModelSex TipsHandsomeUzun Seks OlmadanKaslı ErkeklerBeardedbayramcigerli.blogspot.comSuper Sexy ManTips

Yorumlar