Ana içeriğe atla

Kadınlar Korkunç Aşıklarla Nasıl Başa Çıkıyor? Belalı Aşıklar



Kadınlar Korkunç Aşıklarla Nasıl Başa Çıkıyor?

 Bu Kadınlar Yatakta İhtiyaçlarını Karşılayan En İyi İşi Yapamayan Partnerlerle Nasıl Başa Çıktıklarını Açıklıyor


 Bazen konu seks olduğunda erkeklerin ve kadınların en büyük sorunu, en azından karşı tarafı gücendirmeyecek veya hakaret etmeyecek şekilde iletişim kurma yeteneği (veya yetersizliği).


 Neyse ki, ben bir kadın olduğum için, cinsel açıdan aktif kadınların, yattıkları erkekler, tabiri caizse görevlerini tam olarak yerine getirmediğinde, durumla nasıl başa çıktıklarından bazılarını açığa çıkarmasını kolayca sağlayabilirim.  .

 bu seninle ilgili

 Bazı erkeklerin cinsel eylemler sırasında kadınlara yaptığı tüm korkunç ve kötü şeyleri ve söz konusu kadınların nasıl tepki verdiğini incelemeden önce, bu makalenin size yatakta mükemmel değilseniz (ve hadi  Kabul et, gerçekte kaç kişiyiz?), Yollarının hatasını düzeltmen için hala umut var.
 Ve evet, cinsel yetenekleri bir cesetten öteye gitmeyen kadınlar olduğunun çok iyi farkındayım, ama bu daha adil seks meseleleriyle ilgili değil - bu onların erkeklerle olan meseleleriyle ilgili.

 4.3 puan

 27 yaşındaki Floridalı emlakçı Gina, son 9 yılda 75'ten fazla erkekle yattığını kabul ediyor (gururla ekleyebilirim), erkeklerle cinsel yetenekleri konusunda kör olduğu bir noktaya geldiğini itiraf ediyor.  "Yatakta harika olduğumu biliyorum çünkü erkekleri ağlattım ve ağzımla penisleriyle alay ederken onlara binmem için yalvardım.  ' üzerimde ağırlık ve temelde kızgın bir köpek gibi davranmaya başladım. O kadar inanılmaz bir şekilde geri çekildim ki, yatak odama dönmeden önce üzerimden kalkmasını ve bir Sex For Dummies el kitabını okumasını söyledim. Yaptığım onca erkekten sonra  PeeWee ve sorunları için zamanım yok. Bu noktada, işimiz bittiğinde puan kartlarını yatağımın altında tutmam gerekip gerekmediğini tartışıyordum."

 

 31 yaşındaki Maria, "Hayatım boyunca sadece iki erkekle birlikte oldum" diyor, "lise aşkım ve kocam. Her ikisiyle de orgazma ulaşıp ulaşmadığımdan emin değilim, ama inan bana,  Meg Ryan'ı parası için koşturacak bir performansta. Bazen numara yapmaya o kadar çok giriyorum ki, orgazma ulaştığımı bile düşünüyorum. Sorun şu ki kocam yatakta berbat ve temelde üç dakika içinde bitiyor —  ön sevişme falan.. Ona meme uçlarımı ısırmasına ve ateş yakmaya çalışıyormuş gibi klitorisimi ovmasına dayanamadığımı söyleyecek yüreğim yok, bu yüzden sanırım ben de suçluyum  olduğu gibi."

 Dedikodu ve zehiri

 Ne yazık ki, görüştüğüm en az 15 kadın, yatakta ne kadar memnun olmadıkları konusunda partnerlerine asla tek kelime etmeyeceklerini, ancak ne yazık ki kız arkadaşlarına bu konuda kulak vereceklerini açıkça belirten en az 15 kadın vardı.  46 yaşındaki diş sağlığı uzmanı Cheryl, "Her pazar öğleden sonra kızlarla takılır ve onlara kocamın yatakta yaptığı aptalca şeyleri anlatırım" diyor.  "Onunla dalga geçiyoruz ve belirli şeylere atıfta bulunmak için kullandığımız kod kelimelerimiz var. Örneğin, 'top sürme', yaladığı zaman vajinamın her yerinde salyalar akıttığı gerçeğini ifade ediyor."

 Annie, 25, devam etti;  "Arkadaşlarıma erkek arkadaşımın çuvalın içinde ne kadar harika olduğunu anlatırdım - ne kadar iyi öpüştüğünden cinsel organıma kayganlaştırıcı döküp beni orgazma götürmesine kadar her şeyi... ama dersimi aldım.  ve o zamandan beri ağzımı kapalı tuttum çünkü daha sonra 'arkadaşlarımdan' birini mutfak masamda onu [yemeye] çalışırken yakaladım."

 Eğitmen, liste oluşturucu ve G noktası saldırganı

 kişisel antrenör oldum

 30 yaşındaki satış temsilcisi Jenny, "Bir erkeğe yatakta neyi iyi yaptığını her zaman bildireceğim, böylece yapmaya devam edebilsin" diye itiraf ediyor.  "Yanlış bir şey yaptığında onu ellerimle durdururum ya da bunun beni rahatsız ettiğini söylerim. Hiçbir erkek ona söylediğim hiçbir şeye gücenmemiştir. Sonra tekrar, sadece seks hakkında konuştuğum erkeklerle yatarım.  seks benim için çok önemli ama kusura bakmayın kimseyle yatmam çok seçiciyim  . Sonra tekrar, onları kendi zevkime göre eğitiyorum..."

 Artıları ve eksileri listeleme

 19 yaşındaki UCLA öğrencisi Alyssa, "Arkadaşlarımdan biri bana bir kadının seksten hemen önce, sırasında veya hemen sonrasında partneriyle kötü seks hakkında konuşmaması gerektiğini söylemişti" diyor.  erkek arkadaşımın cinsel davranışları hakkında - bir gün yemek yerken bana küfretmesi (buna edepsiz konuşma diyordu), saçımı çekmesi, bana şaplak atması, klitorisimi ısırması ve bunları ona okuması gibi.  ilk defa ağlayan bir erkek gördüm... ondan sonra ereksiyonunu sürdüremeyeceğini söylememe gerek yok. işin en kötü yanı, ikimize de iyilik yapmış olacağımı düşündüm."

 Suları test edin

 31 yaşındaki Giovanna, "Sertliği seviyorum ama bu, erkeklere hemen söyleyebileceğin bir şey değil, yoksa sürtük ya da daha kötü olduğunu düşünürler, cinsel dayaktan hoşlanırsın" diyor.  Önce dışarı çık ve çuvalın içinde benim için en iyi şovunu yapmasına izin ver.Sonra, güvenli olduğunu düşündüğümde, ipleri koparıp yüzüstü yatağa bağlıyorum.Ona tam olarak neyi sevdiğimi söylüyorum ve bu olup olmadığını soruyorum.  tamam. Eğer korkmuş bir çocuk gibi davranmaya başlarsa, onu çözer ve gönderirim. İnanılmaz derecede hevesli olursa, G noktasıyla oynar ve kontrolsüz bir şekilde boşalmasını sağlarım. Ondan sonra, bir erkeğin benim için yapmayacağı şey yoktur.  "

 iletişim kurar mısın

 Seks hakkında yeterince iletişim kurmadığınız bir ilişkide bir zamanlar ya da başka bir zamanda olacağınız veya olmuş olacağınız açıktır.  Ama dikkatli olmalısın, soru sormalısın ve hepsinden önemlisi, cunnilingus yapmak veya ona nüfuz etmek gibi bazı şeyler yaptığında bir kadının tepkisine dikkat etmelisin.
 Ona neyi sevdiğinizi, size ne yaptığını hayal ettiğinizi söyleyin ve onu da aynısını yapmaya teşvik edin.  Tabii ki bazen biraz ikna etmek gerekebilir, ancak seks konusunda aşırı derecede açıksanız ve tüm fantezilerinin kabul edilebilir olduğunu ona bildirirseniz, zamanla ikinizin de tartışmaktan çekineceği bir şey olmayacaktır.

 Fantezileriniz hakkında grafik alın ve bazılarını oynamaya çalışın.  Eğer nihayetinde sağlıklı bir cinsel yaşam ve ilişki sürdürmek istiyorsanız, ilişkinizin diğer alanlarında olduğu kadar yatak odasında da birbirinizin davranışları hakkında neyi sevdiğinizi ve neyi sevmediğinizi anlatmalısınız.  Aksi takdirde, kendinizi küçük şeyler için kavga ederken bulabilirsiniz ya da daha kötüsü, biriniz diğerinin kollarına düşebilir.


 Super Cool Man, Super Sexy Man, Muscle Model, Handsome, Hot Man, Kaslı Erkekler, Yakışıklı Erkekler, Muscle Gay, Bearded, Muscle Gay, bayramcigerli.blogspot.com, Sex, Sex Tips, Tips, Handle Terrible Lover,

Yorumlar