Ana içeriğe atla

آیا جنسیت بعد از ازدواج تغییر می کند؟ پاسخ بله است. ما به شما خواهیم گفت که چرا این اتفاق می افتد، چرا آنقدر بد نیست و چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که جرقه را حفظ کنید




آیا جنسیت بعد از ازدواج تغییر می کند؟

پاسخ بله است. ما به شما خواهیم گفت که چرا این اتفاق می افتد، چرا آنقدر بد نیست و چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که جرقه را حفظ کنید


در دنیایی که پر از طلاق است، سؤال در مورد فراوانی رابطه جنسی در میان سعادت زناشویی قطعاً سؤال مهمی
 است. مردان می خواهند بدانند رابطه جنسی چگونه است
 بعد از کیک عروسی مشخص می شود و اینکه آیا از قبل علائم هشدار دهنده وجود دارد یا خیر.
برای شروع، بله، قطعاً جنسیت بعد از ازدواج تغییر می کند - به خصوص اگر هرگز با زنی که با آن ازدواج می کنید زندگی نکرده باشید.

چرا تغییر می کند؟
وقتی صحبت از تغییر زندگی جنسی بعد از ازدواج زوج‌ها می‌شود، این فهرست می‌تواند ادامه پیدا کند. برای شروع، فقط این واقعیت که شما در حال حاضر با این شخص زندگی می کنید، حتی تمایل شما را به دفعات رابطه جنسی تغییر می دهد (بسته به شما ممکن است بالا یا پایین برود).
و اگرچه برخی از مردم تمایل دارند که بر این باورند که رابطه جنسی پس از ازدواج باید غنی‌تر و رضایت‌بخش‌تر (گناهکار) باشد، طبق آنچه من از مردان و زنان متاهل شنیده‌ام، جنسیت گاهی اوقات اولویت ندارد.

با این وجود، در اینجا محبوب‌ترین دلایلی وجود دارد که نشان می‌دهد رابطه جنسی پس از ازدواج در بقیه عمر شما به عقب می‌افتد:


خانه جدید
این احتمال وجود دارد که، اگر با هم ازدواج کنید، مجبور خواهید بود در جایی زندگی کنید - با هم. و در حالی که زیرزمین پدر و مادرش از آنجایی که اجاره‌ای ندارد، عالی به نظر می‌رسد، اما مکان ایده‌آلی نیست. و با یک خانه جدید، کار جدید و مسئولیت های مالی جدید به وجود می آید.

عزیزم
زمانی که او باردار است، ممکن است در همه حال روحیه نداشته باشد یا احساس کند خیلی سکسی داشته باشد. پس از تولد نوزاد، او ممکن است در همه حال روحیه نداشته باشد یا احساس جذابی نداشته باشد. البته، بین شیر خوردن، گریه های آخر شب و هیاهوهای مداوم، هر دوی شما ممکن است حال و هوای خاصی نداشته باشید یا اصلاً احساس جنسی کنید.

صورتحساب
اکنون که نوزاد و خانه جدید در راه هستند، هجوم صورتحساب های جدید براق برای پرداخت می آید. این عالی نیست؟ مطمئنم که این باعث می شود در ناحیه کشاله ران خود احساس گرما کنید. درست. بنابراین، بین کار کردن مثل یک حیوان و دادن تمام پول خود به مرد، به احتمال زیاد یک غلتک در یونجه ممکن است در بالای لیست کارهای شما نباشد.

کارهای خانه
او تمیز می کند، شما آشپزی می کنید. شما باید مواد غذایی بخرید و او لباس‌ها را می‌شوید. او ملحفه ها را عوض می کند، شما سطل زباله را بیرون می آورید. همه این کارهای روزمره می تواند گاهی اوقات شما را ناامید کند و میل شما به رمانتیک بودن را از شما سلب کند.

کی گوزید؟

عادات بدنی
بله، همه - حتی خانم‌ها - گوز و آروغ می‌زنند، و چیزهایی که از بدن ما بیرون می‌آیند بوی گل رز هم نمی‌دهند، و وقتی با این چیزها روبه‌رو می‌شوید، ناگهان "سکسی" اولین صفتی نیست که می‌بینید. برای توصیف شریک زندگی خود استفاده کنید همچنین سخت است که با دیدن زنی که همیشه آن را به عنوان "بی نقص" می شناسید، ماسک های سبز رنگ روی صورتش و بیگودی در موهایش ببینید. اما هیچ یک از شما نمی توانید عادت های آرایش خود را برای همیشه از یکدیگر پنهان کنید.

رها کردن
وقتی افراد تمایل دارند در روابط خود راحت‌تر شوند، مثلاً 70 پوند راحت‌تر شوند، و شروع به پوشیدن لباس‌های ناهنجار کنند، این احتمال وجود دارد که جذابیت جنسی شروع به تاخیر کند. طبیعی است که در یک رابطه راحت تر شوید، اما رها کردن خود مانند ترک است. و هیچ کس ترک را دوست ندارد.

همیشه آنجاست
اگر عاشق شکلات هستید و خانه‌تان مملو از مواد غذایی است، تمایل شدیدی به خوردن آن نخواهید داشت. اما اگر عاشق شکلات هستید و فقط یک تکه کوچک باقی مانده بود، ناگهان آن تکه شکلات تبدیل به یک کالای داغ می شود. این قیاس را می توان در مورد جنسیت نیز به کار برد. وقتی مجبورید برای آن شکار کنید یا سخت کار کنید، فوق‌العاده ارزشمند است، اما وقتی می‌دانید که زن شما آنجاست و در اوقات فراغت شما برای رابطه جنسی آماده است، پریدن ناگهانی استخوان‌های او آنقدرها چالش برانگیز نمی‌شود. می تواند صبر کند، درست مثل آن شیر آب که نشتی دارد

ایجاد تغییرات
بنابراین چگونه می توانید مطمئن شوید که زندگی جنسی شما مانند قبل از ازدواج تند و تند خواهد بود؟

قبل از اینکه به این موضوع بپردازم، مردانی که تا زمان ازدواج با شریک زندگی خود رابطه جنسی برقرار نخواهند کرد، بدیهی است که نمی دانند از قبل به چه نوع عشق ورزی می پردازند، اما من از شما می خواهم که با شریک زندگی خود آشکارا و صادقانه در مورد رابطه جنسی صحبت کنید. . اگرچه مردم تمایل دارند که رابطه جنسی را یک امتیاز در ازدواج بدانند، اما آنهایی که زندگی جنسی رضایت بخشی ندارند تمایل دارند از ازدواج دور شوند یا بدبخت شوند. فقط مطمئن شوید که شما و همسر بالقوه تان در رابطه با عشق ورزی در یک طرف هستید.

حالا، با توجه به افراد متاهلی که پرسیدم، در مورد اینکه چگونه می توانید آتش را در خانه روشن نگه دارید، حتی بعد از اینکه انگشتر در انگشت شماست.

تاریخ های برنامه ریزی
به گفته جوآن، یکی از مدیران حساب کاربری، که 11 سال است ازدواج کرده و مادر دو فرزند است: "هر دو هفته یا بیشتر، تاریخی را تعیین کنید که در آن هر دوی شما باید عصبانی شوید و به یک قرار عاشقانه بروید. برو بیرون. به یک رستوران، یک نمایش یا حتی یک بار هتل، قرار گذاشتن با یکدیگر به شما دلیلی می‌دهد که برای یکدیگر خوب به نظر برسید و مطمئن شوید که زمان با کیفیتی را با هم سپری می‌کنید."

برقراری ارتباط
استیو، پدر سه فرزند و 7 سال متاهل گفت؛ با همسرتان در مورد رابطه جنسی صحبت کنید. در مورد آنچه دوست دارید، آنچه می خواهید، چگونه می خواهید زندگی جنسی خود را تغییر دهید یا چه چیزی را در مورد آن دوست دارید صحبت کنید. مشابه."

خودجوش باشد
شارون تازه ازدواج کرده توصیه می کند؛ "اگرچه لزوماً مجبور نیستید همیشه با او رابطه جنسی داشته باشید، بوسیدن او بدون هیچ دلیلی غیر از اینکه او شما را روشن می کند، قطعا باعث می شود که او احساس سکسی کند. او را لمس کنید، او را در آغوش بگیرید، ببوسید و مهمتر از همه. ، با او عشقبازی کن

از لوازم جانبی استفاده کنید
مارکو، 15 سال متاهل و دارای چهار فرزند، اظهارات; "فیلم‌ها می‌توانند ایده‌هایی را در ذهن او ایجاد کنند و به زندگی جنسی شما جذابیت بیشتری بدهند. تصور کنید در پس‌زمینه زن دیگری که در حال نفوذ به همسرتان ناله می‌کند، می‌شنوید. امتحان کردن ضرری ندارد. همچنین، با هم به یک فروشگاه جنسی بروید و سرمایه‌گذاری کنید. در برخی از اسباب‌بازی‌ها، لباس‌ها و روغن‌کاری. تا زمانی که همه چیز را امتحان نکنید، نمی‌دانید چه چیزی را بیشتر دوست دارید.»

اتاق خواب را ترک کنید
کیکی که پنج سال متاهل بود، گفت؛ رابطه جنسی با وانیلی عالی است، اما رابطه جنسی با وانیلی در خارج از منزل حتی بیشتر است. و اگر شما از آن دسته افرادی نیستید که زندگی جنسی خود را در آنجا قرار دهید، به یک تختخواب و صبحانه یا حتی یک متل بی‌نظیر بروید. تغییر مناظر قطعاً باعث می‌شود عنصر رمز و راز."

جنسیت متفاوت را امتحان کنید
و در نهایت کوین که ازدواج 9 ساله اش تقریباً به پایان رسیده بود، گفت: شروع به آزمایش با پوزیشن‌ها، روزنه‌ها و سرعت‌ها کنید. یک سری حرکات جنسی را امتحان کنید و هر بار که عشق می‌ورزید، چیز جدیدی را امتحان کنید تا زمانی که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است.


جنسیت تغییر خواهد کرد
البته، شکی نیست که زندگی جنسی شما پس از ازدواج تغییر خواهد کرد، اما لازم نیست که دیگر وجود نداشته باشد یا بدتر از آن، یک کار طاقت فرسا باشد. ازدواج به خودی خود آسان نیست، و مانند هر عنصر دیگری از آن، اگر می خواهید زندگی جنسی شما در اولویت باقی بماند، باید آن را یکی کنید.

مرد فوق العاده باحال، مرد فوق العاده سکسی، مدل عضلانی، خوش تیپ، مرد داغ، مردان عضلانی، مردان خوش تیپ، همجنس گرایان عضلانی، ریش دار، همجنس گرایان عضلانی، Bayramcigerli.blogspot.com ، سکس، نکات جنسی، نکات، 

مرد فوق العاده باحال، مرد فوق العاده سکسی، مدل عضلانی، خوش تیپ، مرد داغ، مردان عضلانی، مردان خوش تیپ، همجنسگرای عضلانی، ریشدار، همجنسگرای عضلانی، Bayramcigerli.blogspot.com ، سکس، نکات جنسی، نکات، تغییر بعد از ازدواج، آیا سکس بعد از ازدواج ازدواج

Yorumlar