Ana içeriğe atla

Yatmadan önce protein

Yatmadan önce 1,5ölçek Twinlab Whey Protein ile 0.45litre %0.1 yağlı sütü karıştırdım. İçine de bir tatlı kaşığı keçi boynuzu pekmezi koydum. Allah'ım ne kadar iğrenç bir tadı var. Keçi boynuzunun o güzel tadı bile proteinin kötü tadını engellemiyor. Burnumu tıkayıp içiyorum yoksa içtiğimin hepsini çıkarabilirim.

İlk protein tozum olduğu için diğerleriyle bir karşılaştırma yapamıyorum ama bir daha çikolatalı almayacağım... :)
Sütten:15gr protein geldi, whey protein 1,5 ölçek 37,5-38 gr protein ediyor. Toplamda 53gr protein diyebiliriz. Kalori açısından bakarsak 0.45litre süt: 150kalori civarı, Whey proteininde bir ölçeğinin 120kalori civarı olduğunu hatırlıyorum. Yani 180kalori oradan geliyor. Keçi boynuzu pekmezini de katarsak toplam a 350-400 kalori aldım. Hayırlı uğurlu olsun :)

Protein tozunun tat sorununu da halledersem değmeyin keyfime :)
Redis protein tozunu kullanmayı düşünüyorum...

Yorumlar