Ana içeriğe atla

100 şınav (One hundred push ups)



İnternette gezinirken Hundred Pushups sitesine rastladım. Bu tarz iddaalar hoşuma gittiğinden bunu ben de yapmalıyım dedim :) 6 hafta da tek seferde 100 şınav çekebilecek hale gelecekmişiz...
1.haftanın 2.gününü de bitirdim ve gelişme süper. Siteyi incelemenizi salık veririm. Sizi de bu iddaaya davet ederim :)


100 şınav çeker hale geleceksinde nolacak diyen varsa -ki zannetmiyorum- şöyle söyleyeyim.


100 şınav çeker hale gelebilmem için geçecek bu süre de çektiğim şınavlar "Triceps", "Karın", "Bacak", "Bel" bölgemdeki kasları güçlendirecek. Çünkü şınav tüm vücudu çalıştıran bir egzersizdir.
Yani bir taşla bir sürü kuş vurmuş olacağım.
Eh bunun yanında ego tatmini de eklenince yapmak için geçerli sebeplere sahip olmuş oluyorum... Haftada 3 gün herkes ayırabilir.

Yapalım bir şey kaybetmeyiz...

Yorumlar