Ana içeriğe atla

İlk gün



Bugün programımın ilk günü.
Tony Horton'ın Power 90 adlı programıyla kısa süre devam edip Power 90 Masteries'a başlayacağım.

Çalıştığım için sabah 7'de kalktım. Aç karnına çalışmak zorunda kaldım... (Hatamı kabul ediyorum)
Performansımdan bahsetmek gerekirse çok iyiydi. Sculpt 3-4'ü yaptım. Bu çalışma içerisinde vücudun her bölgesini çalıştıran hareketler mevcut. Hundred push ups programını da uyguladığım için programdaki şınavları atladım(ilk şınavlar hariç).

Antrenmandan sonra bir bardak %100 üzüm suyuyla Twinlab Creatine Stack haplarından 4 tane yuttum. 100gram Kellogs'la 340 gr %0.1 yağlı sütü karıştırdım ve duş aldım. Duşa girmeden hazırlamamın sebebi Kellogs'u katır kutur sevmemem. Ben duştayken süt içerisinde yumuşamış oldu :) Bunu da afiyetle yedim. Artık vazgeçilmezim haline gelen Keçi Boynuzu pekmezinden de bir tatlı kaşığı yedim. Ooh yarasın :) Böylece kahvaltı faslını geçmiş oldum.


Bugün ara öğün yiyemedim. Bu yüzden öğlen 12 gibi açlık kendini iyice hissettirdi fakat dayanmak zorunda kaldım. Su içerek geçiştirdim.

Öğle yemeğini lokantada yiyorum. Yemekleri harikaaa... Hatta hemen reklamını yapayım size. Olur da yolunuz Beyazıt'a düşerse Gedikpaşa Caddesi'nde ki bu güzel lokantaya uğrayın ve yorumu siz yapın. Tam adres: Gedikpaşa cad. No:50 Çarşıkapı.

Öğle yemeğinde karışık sebze yemeği üzerine yoğurt tercih ediyorum. Karışık sebze yemeğinde taze fasulye, bamya, patlıcan, brokoli, semiz otu, kabak vs. bir sürü sebze var. Yoğurdun üstüne birazda pul biber atınca süper oluyor :)

Akşam yemeğine kadar ne yazık ki yine ara öğün yiyemeyeceğim. Bu ara öğün sorunsalını meyve ve bademle çözeceğim.

Yorumlar