Ana içeriğe atla

7.gün

Dün geç kalktım. Sonra sevgilimle buluştum :) Kısacası kahvaltı kaynadı.
Öğle yemeği için evde yiyecek birşey kalmamıştı, buzdolabı isyanlarda...
Gittim 15 yumurta aldım. Biber vardı. Biberli yumurta yaptık 15 yumurtayla. YUH dediğiniz duyar gibiyim. Sadece 8-9 tanesini yediğimi söylersem suçumu hafifletmiş olurum belki :) Ablamla birlikte afiyetle yedik. Biberler zehir gibiydi -bize acı işlemez- ve ablam nefis yapmıştı. Yedik işte napalım. 7günün 1gününde kaçamak yapmakta lazım. Esasında pek kaçamaklık bir durum değil. Yumurta yani bu...
Akşam yemeğinde ise taze fasulye ve salata vardı. 2-3 kaşıkta pilav yedim...

Gün içerisinde dondurma yediğimi de not olarak yazayım...

Haftanın değerlendirmesine gelirse,
Beslenme açısından 10 üzerinden 7 veriyorum kendime
Spor açısından da 7 puanı hakettim.

Bu hafta daha spor dolu bir hafta olmasını dilerim (Çarşamba hariç(Doğum günüm)) 

Yorumlar