Ana içeriğe atla

4.gün

Yine Kellogs Speacial K'lı bire başlangıç oldu :) Her sabah 100gram Kellogs + 400 ml %0.1 yağlı süt  karışımı bir ritüel haline geldi. Tabi ilerleyen zamanlarda bu değişecek.

Kahvaltı üzerinden biraz vakit geçtikten sonra -Shaun T adlı vatandaşın hazırladığı Insanity adlı bir program var. Belki duymuşsunuzdur. Bu programda da karın hareketlerinden oluşan bir video var(başka videolar da var tabii ki)-bu elemanın videosunda ki karın hareketlerini yaptım. Gerçekten karın kaslarım yandı yandııı...

6-7 barfiks çektim...

Bu arada, dün tekrar inital testi yaptım mekik programında. Bugün squat ve mekik programına başlıyorum, şınav programına zaten devam ediyorum. Kaslarımı bu hareketlerle güçlendirip P90X programıyla asıl darbeyi yapacağım :) P90X hakkında bir şeyler karalayacağım tabii ki.

Yorumlar