Ana içeriğe atla

2.haftanın sonu

P90X- Tony Horton-Beachbody

5.-6. ve 7. günleri kısaca özet geçmek istiyorum.

Öncelikle hafta sonu biraz abarttığımı söylemeliyim. Gerek yeğenimin doğum gününün oluşu gerekse annemin kışkırtmaları sonucu böyle oldu.  Fakat cardio yapmayı da ihmal etmedim. Dün P90X CardioX yaptım. Bugün Hundred Push Ups 3.hafta 2.gününü tamamladım. Toplamda 101 şınav çektim. Gayet güzel devam ediyorum...

Protein açısından da zengin bir hafta sonu oldu.

Tuzu da önceki yazıda belirttiğim üzere karın kaslarımın belirgin hale gelmesini sağlamak amacıyla kestim. Neredeyse hiç kullanmıyorum...

67 kiloyum. Spora başladığım zamanlardaki 80'li kilolardaki halimle şimdiki halimi karşılaştırdığımda çok daha iyi bir durumdayım. Şükretmek lazım :)

Yarın yeni bir haftaya başlıyorum ve P90X ile başlıyorum. Bunu söylemek heyecan verici. 3 ay sonra şimdiki halimden çok çok daha iyi olacağım... Programla birlikte ek besin(supplement) kullanımına da düzenli bir şekilde başlayacağım. Whey protein + whey protein bar ve P90X Recovery Formula yerine Whey Protein + Twinlab Creatine Fuel(Glutamine, Creatine, Taurine içeriyor) kullanmayı düşünüyorum. Ayrıntıları daha sonra paylaşacağım...

Düşük yağ oranlı günler dilerim herkese ^^

Yorumlar