Ana içeriğe atla

P90X - 2.gun

Twinlab'a Hayır!

7'de kalktım ve o iğreeennnnnnnççççç Twinlab Whey proteiniyle(1,5 ölçek) 250-300ml kadar sütü karıştırdım. Tadı biraz güzel olsun diye de keçi boynuzu pekmeziyle erik marmelatı koydum(1'er çay kaşığı). Yok efendim ne yaptıysam olmuyo. Sütle bile içildiğinde tahammül edilemez bir tadı var. Tadını anlamamak için burnumu kapatıp içiyorum fakat buna rağmen afedersiniz kusmamak için zor tutuyorum kendimi...

Dün belirttiğim üzere aç karnına antrenman yapmıştım ve 1 saatlik antrenmanı tamamlayıp karın egzersizlerinin 4.dakikasına kadar dayanabilmiştim. Bugün tam bir fiyaskoydu... P90X Plyometrics antrenmanının(1saat) 15.dakikasında tıkandım.

Kısaca anlatmak gerekirse bu antrenmanda vücut ağırlığını kullanarak bacak kaslarını kuvvetlendirici hareketler mevcut. Özellikle bol atlamalı hareketler ve değişik formlarda squat hareketleri bulunuyor.
Bu antrenmanı tamamlayamama nedenimi kaslarımın zayıflığına bağlamam mümkün değil. Çünkü bacak kaslarım bu antrenmanı kaldırabilecek formda. Başka bir sebep olmalı... Belki de proteini içtikten kısa süre sonra antrenmana başladığım için böyle bir durumla karşılaşmış olabilirim.

Şunu söylemeliyim ki Twinlab Whey Proteinle buraya kadar. Firmayı kötüleyemem, belki de vanilyalısı güzeldir. Bu kötü tat sadece çikolatalısına mahsustur. Bilemiyorum.. Fakat psikolojik olarak bu proteinden faydalanmam mümkün değil. Çünkü bu kadar iğrenerek içtiğim bir şeyden vücuduma fayda geleceğine inanmıyorum. Bakın inancımı da yitirmişim. Yapmam gereken şey basit: Yeni bir Whey protein almak...

Moral bozmak yok. İlk hafta her zaman zordur... Önemli olan pes etmeyip doğru yolda devam etmektir.

Yorumlar