Ana içeriğe atla

2.hafta 3.gun

Doğum günümde sevgilimle beraberdim. Güzelce geçindik, gezdik sohbet ettik :)
Sabah 2 yumurta kırdım, yedim
Biletimi 8.30'a aldım metro turizm'den. Saat 8.30'da kalkması gereken otobüs bırakın kalkmayı gelmedi bile. 8:55'te anca yola çıktık. Bir daha metro turizmin aracına binersem dedim ama yukarıdan uyarı geldi. Büyük konuşmamak lazım. Dönüşte de metro turizmle geldim :)

11'e doğru Tekirdağ otogarında oldum. Yanıma aldığım mavi yeşil bisküviyi 12ye doğru yedim. Sevgilimle biraz ters bir iş yaptık. Önce pastayı yedik :) Sonra da köfte yedik... Olsun =) 1dilim pasta, 10 köfte 500ml ayran. Sos,soğan ve mangalda biber de cabası.

İstanbul'a dönme vakti geldi fakat o an fikrimi değiştirip Yeniçiftliğe gittim. Carte d'or'un pastasından aldım. 13 tl fiyatı var ve fiyatını hiiiiiç haketmiyor....
Akşam yemeğinde kabak vardı. Yanında salata birazda biber kızartması. Biber felaket acıydı, iyi ki acıydı böylece yememiş oldum.

Neyse efendim birazcık vakit geçirelim derken misafirler geldi. Sağolsunlar gitmek bilmediler.
Doğum günüm de böyle geçti.

Yorumlar