Ana içeriğe atla

زنانی که وسواس جنسی دارند زنانی وجود دارند که به اندازه شما وسواس جنسی دارند -- و ما به شما خواهیم گفت که چگونه آنها را تشخیص دهید




زنانی که وسواس جنسی دارند
زنانی وجود دارند که به اندازه شما وسواس جنسی دارند -- و ما به شما خواهیم گفت که چگونه آنها را تشخیص دهید

در حالی که برخی از مردان به سختی می توانند زنان خود را به طور مداوم به آنها هوس کنند، مردان دیگر حتی سخت تر تلاش می کنند تا زنان سیری ناپذیر خود را از اعضای خود دور کنند. 

درست است، زنان زیادی در جهان وجود دارند که حتی بیشتر از پسر بعدی عاشق سکس هستند - و نه، آنها واقعاً مردانی نیستند که به شکل زن مبدل شده باشند.
برخی از زنان آنقدر غرق رابطه جنسی می شوند که گاهی اوقات نمی توانند روی چیز دیگری تمرکز کنند. باور کنید یا نه، این نظریه که مردان بیشتر از زنان به رابطه جنسی فکر می کنند، همیشه صادق نیست.

پس چگونه می توان تشخیص داد که یک زن وسواس جنسی دارد؟ بهتر از این، چگونه شماره خانه او را دریافت می کنید وقتی متوجه شدید که او هست؟ خوب، در مورد سوال دوم، من واقعاً نمی توانم به شما کمک کنم، اما می توانم به شما کمک کنم بفهمید که آیا او یک شیطان جنسی است یا خیر.

اوه، اون کیه؟
وقتی شما و دوست بانویتان با هم به شهر می روید، آیا چشمان او مدام تمام مردان آن مکان را بررسی می کند؟ حالا اشتباه نکنید، آن دسته از خانم‌هایی هستند که دوست دارند وقتی وارد اتاق می‌شوند همه آلت تناسلی‌شان را مورد توجه قرار دهند و نه لزوماً به این دلیل که می‌خواهند دهانشان را دور همه آنها بپیچند.
اما دخترانی هستند که مردان را با چشمان خود می بلعند، زیرا اندازه آن آقایان ممکن است در رختخواب یا حمام چگونه باشند. مراقب او باش؛ اگر او دائماً با پسران دیگر به "کاهش چشم" ادامه دهد، ممکن است صرفاً جلب توجه بی ضرر نباشد. و اگر او با شماست، چرا با مردان دیگر معاشقه می کند؟ زیرا احتمالاً هر اشتهایی سیر نشده است.

رابطه جنسی بیشتر
اگر با یک زن، نه یک بار، نه دو بار، بلکه سه بار رابطه جنسی دارید، آنها را در یک شب سه بار بشمارید، و او همچنان سعی می کند شما را مانند یک خرگوش خرگوش در فصل جفت گیری قوز کند، در حالی که شما سعی می کنید به داخل آن سرگردان شوید. سرزمین رویایی، پس این امکان وجود دارد که او واقعاً از رابطه جنسی سیر نشود - یا شما.
حالا اگر مردی تمام تلاشش را کرده باشد و با این حال او هنوز هم به دنبال این است که بیشتر دنبال کند، باید ضربه ای به نفس او وارد شود. بنابراین اکثر مردان فکر می‌کنند که داشتن زنی که همیشه می‌خواهد رابطه جنسی داشته باشد، معادل داشتن خانه‌ای پر از الماس است، مردانی که میل جنسی آنها کاملاً با تستوسترون زیاد نیست، با این موضوع موافق نیستند.

چرا او اینگونه است
رابطه جنسی را با عشق اشتباه می گیرد
برخی از زنان این تصور غلط را دارند که جنسیت برابر با عشق است و از رابطه جنسی به‌عنوان وسیله‌ای برای کسب قدرت و عشق استفاده می‌کنند. آنها فاقد صمیمیت عاطفی هستند و از یک شریک به شریک بعدی می پرند یا همزمان با چندین شریک جنسی درگیر می شوند.

تجربه آسیب زا
گاهی اوقات، زنان از رابطه جنسی به عنوان وسیله ای برای پوشاندن درد استفاده می کنند. و مانند هر روان درمانگر دیگری، این زنان احتمالاً در دوران کودکی رها شده اند، سوء استفاده یا نوعی اختلال در عملکرد خانواده هستند (این به این معنی نیست که هر زنی از یک خانه از هم گسیخته است، پس مسخره نباشید).

بی کفایتی
برخی از زنان احساس می‌کنند که ارزشی ندارند و نمی‌توانند توسط کسی دوست داشته شوند، و همانطور که قبلاً اشاره کردم، احساس می‌کنند که رابطه جنسی به نحوی حداقل برای لحظه‌ای به آنها صمیمیت عاطفی می‌بخشد.

یک اعتیاد
رابطه جنسی می تواند برای برخی از زنان اعتیادآور شود و حتی به وسیله ای برای کاهش استرس تبدیل شود. اگر این دخترها عاشق ثابتی نداشته باشند، برای شکار طعمه خود به شهر می روند تا به رضایت فوری خود برسند.

فقط آن را می خواهد
برای یافتن چیزی که با احساس ارگاسم مقایسه شود (حتی احساس ارگاسم خودتان) سخت خواهید بود و بسیاری از زنان به سادگی از احساس آن لحظه شاد لذت می برند. بله، آنها فقط رابطه جنسی را دوست دارند - به همین سادگی است. بی بند و باری با این چشم انداز یک بازی نیست، اما اگر نوزادی را در گرمای دائمی به ارمغان بیاورید، بهتر است برای چالش آماده باشید.

پس چگونه با این نوع زن ها برخورد می کنید؟

برخورد با خانم
اگر در نهایت با زنی مواجه شدید که بیشتر از خرید کردن عاشق رابطه جنسی است، چه می کنید؟ اگر بیش از دو روز به یک سفر کاری بروید، چگونه می توانید مطمئن شوید که او پاهایش را برای مامور پست باز نمی کند؟ خوب، شاید اسباب‌بازی‌های اتاق خواب بتواند برای مدتی او را همراهی کند، اما همانطور که همه خانم‌ها می‌دانند، واقعاً هیچ چیزی به اندازه لمس دست یک مرد وجود ندارد.
پیش بازی را ادامه دهید، حتی زمانی که در اطراف نیستید.
با او تماس بگیرید و از سرگرمی آخر شب با گرم کردن خطوط تلفن با صحبت‌های ناهنجار خود در مورد کارهایی که می‌خواهید پس از بازگشت با او انجام دهید لذت ببرید.

یک پاکت مهر و موم شده به او بدهید.
قبل از رفتن، یک پاکت مهر و موم شده به او بدهید و به او بگویید تا آن شب آن را باز نکند. چی نوشتی؟ خوب، شما به او بگویید که چقدر از دخول کردن او در شب قبل لذت بردید، و چقدر از شنیدن او به ارگاسم - بارها و بارها - لذت بردید. و همچنین دستورات خاصی را برای او گذاشتید که او دوش بگیرد، جذاب ترین لباس زیر خود را بپوشد و با دستانش به آرامی خودارضایی کند (البته با تصور اینکه آنها مال شما هستند). پس از اینکه او به ارگاسم رسید، به او دستور داده می‌شود که با شما تماس بگیرد و ارگاسمش را با جزئیات کامل توصیف کند، و همچنین، در لحظه‌ای که از در عبور می‌کنید، شما را در حال انجام چه کاری با او تصویر می‌کند.

او را با عکس های گره خورده تجلیل کنید.
حالا منظورم عکاسی پورنو نیست. اما اگر می دانید که او عاشق چشمان شماست، از چشمانتان عکس نزدیک بگیرید و در پشت عکس چیزی خلاقانه بنویسید. بدیهی است که او ممکن است در شهوت کامل با عضو شما باشد، اما شما ایده کلی را دریافت می کنید.

او رابطه جنسی را خیلی دوست دارد اگر ...
در زیر فهرستی از نشانه‌هایی است که نشان می‌دهد او ممکن است بیش از حد به رابطه جنسی علاقه داشته باشد:
1. او عضویت انحصاری در فروشگاه فیلم با رتبه XXX دارد.
2. مکالمات او همیشه به رابطه جنسی بازمی گردد، حتی زمانی که با پدربزرگ و مادربزرگش صحبت می کند.
3. او با بیش از 25 پسر خوابیده است و فقط 25 سال سن دارد.
4. او صاحب تمام لوازم جنسی است که برای مرد شناخته شده است (و برخی از آنها هنوز برای مرد ناشناخته است).
5. او شما را به یک فروشگاه جنسی می آورد و با همه فروشنده ها به صورت نام خانوادگی است.
6. او یک فیلم جنسی آشکار با شما می سازد، آن را در مورد شهر توزیع می کند و ادعا می کند که "دزدیده شده است" (ببخشید پام).
7. او اعتراف می‌کند، "هی، من آدم sl*t نیستم، فقط دوست دارم با مردان مختلف رابطه جنسی داشته باشم."

بسیار خوب، بنابراین فهرست آخر قرار بود تا حدی خنده دار باشد، اما اگر می خواهید با زنی که بیش از حد عاشق رابطه جنسی است، وارد رابطه شوید، مطمئن شوید که به همان اندازه آن را دوست دارید.

سازگاری جنسی به همان اندازه ارتباط و اعتماد مهم است، و همانطور که شما نمی خواهید با زنی باشید که هرگز نمی خواهد عشق خود را به شما گسترش دهد، برخی از پسرها نیز دختری را نمی خواهند که همیشه آن را بخواهد. اگر چالشی وجود نداشت، آیا باز هم سرگرم کننده بود؟ باشه، اما تا کی؟

پس بیرون بروید و برای خود زنی بیابید که به اندازه شما شیدا و مایل به برقراری ارتباط است و برای ایجاد یک رابطه عالی تلاش می کند، و اگر نتیجه ای نداشت، از رابطه جنسی ماراتن عالی لذت ببرید.

تا دفعه بعد، به یاد داشته باشید که همیشه قبل از آماده شدن از خود در برابر بیماری های مقاربتی و پدر شدن محافظت کنید.

مرد فوق العاده باحال، مرد فوق العاده سکسی، مدل عضلانی، خوش تیپ، مرد داغ، مردان عضلانی، مردان خوش تیپ، همجنسگرای عضلانی، ریشدار، همجنسگرای عضلانی، Bayramcigerli.blogspot.com ، سکس، نکات جنسی، نکات، زنانی که وسواس جنسی دارند، 


Yorumlar