Ana içeriğe atla

آیا او باکره است؟ 6 نوع مختلف از باکره ها




آیا او باکره است؟
6 نوع مختلف از باکره ها


پس از بحث‌های تند فراوان، فکر کردم بالاخره موضوعی را مطرح کنم که ممکن است به مردان کمک کند بفهمند آنچه قبلاً به معنای باکره بودن بود به نوعی کاملاً تحریف شده است. کاری که ما توانسته ایم برای باکرگی انجام دهیم مانند این است که ده فرمان را دوباره بنویسیم
 همه احساس می کنند که واقعاً هیچ گناهی مرتکب نشده اند.

بنابراین به نظر می رسد امروزه سطوحی از باکرگی وجود دارد. باکره "هرگز لمس نشده" و باکره "همه جا به من ضربه زده اند" وجود دارد. شاید به اندازه کافی خوش شانس بوده اید که یک یا دو گیلاس را در روز شکسته اید، یا شاید با یک باکره ارتباط برقرار کرده اید که اساساً همه کارها را انجام می دهد، مگر اینکه با شما مقاربت واژینال داشته باشد. در هر صورت، مقاله امروز به کشف باکره های تقلبی اختصاص دارد.

اضافی، فوق باکره
Virgin در فرهنگ لغت به این صورت تعریف شده است: "در حالت خالص یا طبیعی بودن، لکه نخورده. استفاده نشده، کشت نشده یا کشف نشده." امروزه به نظر می رسد که تنها باکره ها حیوانات خانگی عقیم شده و عقیم شده ما هستند و حتی آنها هنوز در اطراف جنس مخالف هیجان زده می شوند.

اما با این وجود، اگر با یک اسب شاخدار برخورد کردید، منظور من یک باکره است، و او هرگز از بوسیدن مردی فراتر نرفته است، چه رسد به انجام هر گونه آزمایشات شفاهی، پس او یک باکره اصیل و صادق است. حالا، اینکه آیا شما حوصله دارید تا منتظر بمانید تا زمانی که او آماده باشد به شما اجازه دهد در اطراف افراد خصوصی خود با اسلینک خود بازی کنید، یک موضوع کاملاً دیگر است.

اما مراقب باشید، هیچ زنی هرگز اولین بار خود را فراموش نمی کند، نه لزوماً به این دلیل که تجربه فوق العاده ای بود، بلکه به این دلیل که به آن شخص اجازه داد چیزی را بردارد که هرگز نمی تواند آن را پس بگیرد. باکرگی توسط بیشتر افراد ارزشمند است و زنانی که مایلند آن را به شما بدهند معمولاً اگر همه چیز خوب پیش نرود، به سختی می توانند آن را رها کنند.

فوق باکره
اگر زن شما چند دوست پسر داشته است اما هرگز در هیچ روزنه‌ای به او فشار نیاورده است، او نیز می‌تواند باکره در نظر گرفته شود، اما با پیچ و تاب. شاید چند مرد موفق شده اند سینه های او را نوازش کنند و شاید حتی یک یا دو لیس بزنند، اما در مقایسه با دنیای امروزی حیوانات وحشی و S&M هنوز هم بسیار رام است.

اگر صبور باشید و فکر کنید که او ممکن است یکی باشد - یا مهمتر از آن، او فکر می کند که شما همان کسی هستید، پس ممکن است شما مرد خوش شانسی باشید که می توانید در آب های ناشناخته او جستجو کنید. شما و او می‌توانید چیزها را کشف کنید و اگر او برای رها کردن جانور در درونش می‌میرد، ممکن است سازگاری جنسی شما در درون او باشد (به اصطلاح).

باکره تجربی
حالا به قسمت آبدار بروید. زنانی هستند که معتقدند اگر با هر دوست پسری که تا به حال داشته اند رابطه دهانی انجام دهند و هر از چند گاهی به او اجازه دهند انگشتانش بچسبد، باز هم باکره هستند. حالا ممکن است اولین بار که رابطه جنسی دارند کمی خونریزی کنند، اما آیا واقعاً باکره هستند؟

تجربه دارند. منظورم این است که اگر اولین باری که عضو خود را وارد می‌کنید همان جا دراز بکشد، اما بتواند مانند سمفونی‌هایش روی ساز شما فلوت بنوازد، آیا واقعاً خلوص خود را حفظ کرده است؟ در چه نقطه ای خط می کشیم؟ چه زمانی مرز بین خلوص و تجربه رد شده است؟

من شخصاً فکر نمی کنم دختری که می تواند کیلباسا را ​​مانند خلال دندان استنشاق کند، لزوماً به نوع باکره دلالت نمی کند. اگر باکرگی در یک سوراخ نهفته است و به تجربه مربوط نمی شود، پس جامعه ما تعریف بسیار نادرستی از باکرگی واقعاً دارد.

چند باکره دیگر می خواهید؟ اونا همینجا منتظرن...

دستگاه جوجه کشی مقعدی
باور کنید یا نه، دخترانی وجود دارند که به شما اجازه می دهند وارد کانال مقعدی آنها شوید، اما همچنان از باکره بودن آنها خودداری می کنند. امیال نفسانی طبیعی هستند، اما رابطه جنسی مقعدی و همچنین رابطه جنسی دهانی (علیرغم آنچه کلینتون می گوید) کلمه "سکس" را به آن چسبیده است زیرا دقیقاً همین است. و هنگامی که رابطه جنسی برقرار کردید، دیگر باکره نیستید. پرونده بسته شد.

بنابراین این زنان در این توهم هستند که تا زمانی که آلت تناسلی آنها دست نخورده باقی بماند، همچنان می توانند ادعا کنند که پاک هستند. خام خالص، یعنی. و اگر به نظر می رسد مردان فکر می کنند که این یک استدلال قابل قبول است، پس آنها فقط شاخ هستند و هیچ ابایی در مورد بازگشت به عقب ندارند.

باکره دروغگو
برای برخی از زنان خوش شانس، اگر برای مدتی رابطه جنسی نداشته باشند، واژن به اندازه اصلی خود کوچک می شود و دفعه بعد که به فعالیت های بدنی می پردازند، خونریزی می کنند. حالا آیا این آنها را باکره می کند؟ من اینطور فکر نمی کنم. اما این چیزی نیست که من به آن اشاره می کنم. من در مورد زنانی صحبت می کنم که احساس می کنند باید دروغ بگویند انگار باکره نیستند به نوعی نشان می دهد که آنها زنان خوبی نیستند.

در دنیای امروز، یافتن یک دختر باکره به اندازه دیدن بریتنی اسپیرز در یقه یقه اسکی رایج است. پس چرا برخی از زنان اصرار دارند که فیبی بزنند و بگویند که هستند در حالی که نیستند؟ با توجه به دلایل متعددی که وجود دارد، احتمالاً یک راز باقی خواهد ماند. این خنده دار است زیرا به نظر می رسد که آقایان دیگر به دنبال باکره نیستند، بلکه بیشتر به دنبال دختران خوبی هستند که سرشان را صاف کرده اند و پشت درهای بسته یک رگه وحشی دارند.

و با نگاهی به گذشته، آیا مردها زنی را ترجیح می دهند که فقط دراز بکشد و به او اجازه دهد همه کارها را انجام دهد زیرا "قبلاً این کار را نکرده است" یا دختری را ترجیح می دهند که تجربه داشته باشد و بتواند او را مانند یک گاوچران سوار کند (با توجه به اینکه او این کار را نکرده است. بستر شهر و حیوانات مزرعه)؟ شما قاضی باشید

باکرگی ثانویه
اگر تا به حال یک oxymoron وجود داشته است که من را منفجر کرده است، این یکی است. نکته باکرگی این است که وقتی از بین رفت، برای همیشه از بین می رود. و مهم نیست که یک زن چقدر صبر می کند، باز نمی گردد. بنابراین این زنانی که می‌گویند در گذشته رابطه جنسی داشته‌اند، اما اکنون می‌خواهند قبل از داشتن رابطه جنسی دوباره صبر کنند تا ازدواج کنند، واقعاً در لیگ خودشان هستند.

هیچ اشکالی ندارد که بخواهیم تا زمان ازدواج صبر کنیم، اما بگذارید آن را متفاوت بنامیم، درست است؟ در مورد، "اولین بار احساس خوبی نداشتم" یا "من یک اشتباه بزرگ مرتکب شدم؟" قطعاً این باکرگی در سطح ثانویه، ابتدایی یا حتی بی تحرک نیست.

اگر با زنی ملاقات کردید و او به شما گفت که در گذشته رابطه جنسی داشته است، اما تا زمانی که ازدواج نکرده باشد، دیگر این رابطه جنسی را نخواهد داشت، آیا کمی ناراحت نمی شوید که پسر دیگری کالا را دریافت کرده است و شما نمی توانید؟ اگر مردم اجازه ندهد به کالاهایی دست پیدا کنم که دوست دختر سابقش به آنها دسترسی کامل داشت، مطمئناً از این تصور خشم زیادی احساس می کنم. اما این فقط من هستم.

چرا مهم است
چه چیزی باعث می شود که زنان احساس کنند که هنوز باید ادعا کنند که پاکدامنی هستند حتی اگر اینطور نباشند؟ آیا باکرگی همچنان مانند گذشته ارزشمند است یا جامعه ما بیش از حد جنسی شده و از رسانه ها بی حس شده است؟

بدیهی است که برخی از زنان بسیار با فضیلت وجود دارند که ممکن است باکره باشند یا نباشند، اما این مهم نیست. آنچه مهم است یافتن کسی است که نه تنها در سطوح ارتباطی، هوشمند و جذاب، بلکه در سطح جنسی نیز سازگار باشد.

پس برای خود زنی بیابید که قلب شما را (از جمله موارد دیگر) به تپش بیاندازد و از وقت خود با او لذت ببرید. و همیشه از کاندوم استفاده کنید، حتی اگر "باکره" باشد.

مرد فوق‌العاده، مرد فوق‌العاده سکسی، مدل عضلانی،

 خوش‌تیپ، مرد داغ، مردان عضلانی، مردان خوش‌تیپ، همجنس‌گرای عضلانی، ریش‌دار، همجنس‌گرای عضلانی، Bayramcigerli.blogspot.com ، سکس، نکات جنسی، نکات، آیا او باکره است؟ 


Yorumlar