Ana içeriğe atla

شما چه نوع عاشقی هستید؟ اگر حیوانی بودید که نشان دهنده مهارت های شما در رختخواب باشد، کدام بودید؟ در اینجا پیدا کنید .





شما چه نوع عاشقی هستید؟
اگر حیوانی بودید که نشان دهنده مهارت های شما در رختخواب باشد، کدام بودید؟ در اینجا پیدا کنید .

در حالی که برخی از مردان توانسته‌اند هنر عشق‌بازی را به کمال برسانند، به نظر می‌رسد که برخی دیگر هنوز در حال چرخیدن هستند که انگار نمی‌توانند سوراخ مناسب را پیدا کنند. 
خب، امروز قصد دارم با توضیح انواع مختلف مردانی که زنان معمولاً به آن‌ها اشاره می‌کنند، شما را در مورد معشوقی که ممکن است باشید یا نباشید، پر کنم.

اکنون در حالی که احتمالاً فکر می‌کنید که در مورد اغوا کردن و ارضای زنان، عاشق تمام عشاق هستید، به احتمال زیاد زنانی که در طول زندگی‌تان به رختخواب رفته‌اید، تمایل به مخالفت دارند و احتمالاً شما را با افراد غیرمعمول مقایسه می‌کنند. حیوانی بسیار متملق که من خودم می خواهم آن را به شما منتقل کنم.

حال به خاطر داشته باشید که نباید توهین کنید. این به سادگی یک راهنمای آشکار است که به شما کمک می کند تا خطای راه خود را اصلاح کنید. همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد و هی، هیچ زمانی مانند زمان حال وجود ندارد، درست است؟ پس با من در این مقاله دلپذیر در مورد نوع عاشقی که ممکن است باشید همراه باشید.

خرگوش
آقایانی که در این دسته قرار می‌گیرند، مشتاق‌هایی هستند که قبل از اینکه خانم‌هایشان یک "اوه" در حاشیه دریافت کنند، کار را تمام می‌کنند. انواع پسرهایی که بیش از حد هیجان زده می شوند و معمولاً به آنها "سه دم دستی" یا "مرد دو دقیقه ای" می گویند.

بهترین دارایی: به احتمال زیاد، این نوع مرد می تواند چند دور در یک شب برود.
بدترین دارایی : خیلی سریع برای لذت بخشیدن به جلسه.
راه حل : صبور بودن را بیاموزید، کاری کنید که پیشبازی طولانی تر از تبلیغات باشد و از او قدردانی کنید و هر از چند گاهی به او یک یا دو ارگاسم بدهید.

لاک پشت
مردانی که به این دسته راه پیدا می‌کنند، تیپ‌های تنبلی هستند که فکر می‌کنند تنها دراز کشیدن آن‌جا با یک لباس سخت برای رهایی یک زن کافی است. او تمام کارها را انجام می دهد در حالی که لاک پشت از سواری لذت می برد. این افراد معمولاً به عنوان "خم شدن خودخواه" و "توده تنبل خوک" شناخته می شوند.

بهترین دارایی: حداقل زنان می توانند کنترل را به دست بگیرند و مسلط شوند.
بدترین دارایی: این نوع از مردان در مورد عشق ورزی هیچ ابتکاری به خرج نمی دهند و فکر می کنند که فلاتیو حق او به عنوان یک مرد است.
راه حل : سکس را به یک بازی تبدیل کنید و فعال باشید، نه اینکه فقط در آنجا دراز بکشید و منتظر باشید تا طبیعت مسیر خود را طی کند. و هی، کونیلینگوس شهری در هند نیست.

آیا شما یک خرس عروسکی، یک اسب نر هستید یا یک اسب شاخدار؟

خرس عروسکی
خوب، اگرچه گاهی اوقات از این نوع مردان قدردانی می شود، اما کمی زیاده روی ممکن است باعث شود زنان بخواهند چشمان خود را با چاقوهای کره زنگ زده بیرون بیاورند. خرس عروسکی به آن دسته از مردانی اطلاق می‌شود که بیش از حد احساساتی هستند و وقتی صحبت از عشق‌بازی به میان می‌آید، بیش از حد بوسیده می‌شوند. و اگرچه این برای برخی از دختران خوب و شیک است، زنان دیگر مردی پرخاشگرتر با حس عشق را ترجیح می دهند.

بهترین دارایی: او دوست داشتنی و بازیگوش و همچنین در آغوش گرفتن است.
بدترین دارایی : او اجازه نمی دهد که شکارچی جنسی پرخاشگر زنش آزاد شود. و گاهی اوقات، او اجازه می دهد تا یک اشک از چشمانش بیفتد، زیرا او، فقط او را بسیار دوست دارد.
راه حل : همیشه یک کار را بارها و بارها انجام ندهید. با گهگاه رفتار مسلط تر، کمی تنوع و چاشنی به زندگی جنسی خود اضافه کنید. او را عمیقاً ببوسید، ریشه موهایش را بگیرید و از کمر او برای حرکت به سمت بالا و پایین روی عضو خود استفاده کنید.

اسب نر
آه، مرد زیبایی که همه چیز نشان می دهد، و پسر این را می داند. او مجری است، به نوعی مانند یک سیرک با دستیار (زن) که در سایه می ماند. خودخواهی که از نگاه کردن به خود در آینه در حین عشق ورزیدن لذت می برد. همچنین، این شامل آن مردی نیز می‌شود که فکر می‌کند داشتن آلت تناسلی ماموت دلیل کافی برای دیوانه کردن یک زن است.

بهترین دارایی: او خوش قیافه است و ممکن است در رختخواب خوب باشد.
بدترین دارایی : او به قدری درگیر خودش است که واقعاً زمانی برای بررسی احساسات او ندارد.
راه حل : از اینقدر مغرور بودن دست بردارید و تصور نکنید که او فقط به این دلیل که شما خیلی داغ هستید به ارگاسم می رسد. به او توجه کنید، بدنش را کشف کنید، به او احساس کنید که در بالای دنیاست، و نه، شما آن دنیا نیستید.

اسب شاخدار
برخی ادعا می کنند که آنها را دیده اند، برخی حتی ادعا می کنند که آنها را لمس کرده اند، اما هیچ مدرک روشنی مبنی بر وجود آنها وجود ندارد. اینها عاشقان کامل هستند. آنها دارای مقدار کاملی از انفعال، پرخاشگری، اشتیاق، سرعت، ریتم و احساس هستند که انگشتان پای هر زنی را خم می کند. برخی معتقدند که این نوع انسان وجود ندارد، اما من التماس می کنم که متفاوت باشد. برخی از مردان واقعاً به دنیا آمده اند تا عاشقان بزرگی باشند.

بهترین دارایی : سلام... او عالی است.
بدترین دارایی : هیچ.
راه حل هر مردی باید نه تنها با توانایی جسمانی خود برای تبدیل شدن به بزرگترین معشوق تلاش کند، بلکه باید به درون خود راه یابد و قدرت لامسه، چشایی، صدا، بویایی، بینایی و روح را بیاموزد.

تمام آنچه می توانید باشید باشید
بسیار خوب، بنابراین انواع بیشتری از عاشقان وجود دارد و به هیچ وجه همه زنان در مورد شیطنت های اتاق خواب بزرگترین عاشق نیستند. اما هی، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم با بهبود کیفیت رابطه جنسی در زندگی خود، تمام آنچه می توانید باشید.

تمرکز روی امتیاز را متوقف کنید و سعی کنید به سناریو به عنوان یک کل نگاه کنید. حتی اگر با یک شریک جنسی معمولی هستید، سعی کنید با قدردانی از بدنش، او را برای شب طلایی کنید و با پیشبازی چیزی بیش از یک نوک زدن به گونه و یک یا دو انگشت در درون او رفتار کنید.

من می دانم که اکثر مردان مشتاق هستند که زنان خود را راضی کنند و این چیزی است که همه خانم ها در نهایت می خواهند، به شرطی که ارتباطات باز و خودانگیختگی و خلاقیت زیادی را در زندگی خود حفظ کنید.

خوب، تا دفعه بعد، محافظت از اعضای خود را فراموش نکنید و با برخورد جنسی بعدی خود طوری رفتار کنید که گویی ممکن است آخرین ملاقات شما باشد. کاری کنید که برای همیشه، یا حداقل برای بخش خوبی از عصر باقی بماند.

مرد فوق العاده باحال، مرد فوق العاده سکسی، مدل عضلانی، خوش تیپ، مرد داغ، مردان عضلانی، مردان خوش تیپ، همجنسگرای عضلانی، ریشدار، همجنسگرای عضلانی، Bayramcigerli.blogspot.com ، سکس، نکات جنسی، نکات، چه نوع عاشقی هستید؟ ،


Yorumlar