Ana içeriğe atla

Zayıflatıcı Krem İşe Yarar Mı?

kilo vermek

Piyasada yeni yeni popüler olmaya başlamış ve hakkında bir çok video yapılmıştır. Bölgesel yağ yakıcı, inceltici, sıkılaştırıcı gibi özellikler yüklenip satılan bu kremlerden medet uman bir çok insan mevcut. Ancak kötü haberi ben vermek istemezdim ama maalesef bu tür kremler hiçbir işe yaramaz. Zaten düz mantık kullanacak olursanız böyle bir krem olsa şişman insan kalmazdı.

Şimdi ben bu sitede size kas yapan bir krem önersem, altına da kullanırken çektiğim bir fotoğrafımı koysam ve "ben bu kasları kasyap kremini kullanarak yaptım" desem kaç kişi inanır ve satın alır. (Bunu yazarken bile şüphelendim yarın mail atıp sipariş vermeyin sakın) Kimse inanmaz değil mi. Çünkü çok saçma. Bir kremin sizi kaslandırması ne kadar saçma geliyor ise zayıflatması da bir o kadar saçmadır. Ancak bizim insanımız inanmak istediği şeye inandığı için gerçekleri her zaman ıskalıyor. 

Ayrıca bu kremlerin sağlığa zararlı olması da çok yüksek bir olasılıktır. Bu kremleri ünlü markaların adını kullanarak pazarlıyorlar. Bir de kullanıcı yorumlarına "kullandım işe yaradı" gibi yorumlar ekliyorlar. Kanmayın böyle şeylere. Mantığınızı kullanın. Dolandırıcılara paranızı kaptırmayın.

Yorumlar