Ana içeriğe atla

YouTube Kanalım Kapandı Ne Yapmalıyım? Birinci Yol Formları Doldurmak

Anasayfa > Site Haritası > Sosyal Ağlar > YouTube > Kanalım Kapandı Ne Yapmalıyım? Birinci Yol Formları Doldurmak

eğer sizinde youtube kanalınız kapanmış ise ne yapacağınızı bilmiyorsanız bu sayfa tam size göre kapanan youtube hesaplarımızı tekrar geri açtırmak için kullanacağınız harika formlarlar.
eğer sizinde youtube kanalınız kapanmış ise ne yapacağınızı bilmiyorsanız bu sayfa tam size göre kapanan youtube hesaplarımızı tekrar geri açtırmak için kullanacağınız harika formlarlar.



YouTube Kanalım Kapandı Ne Yapmalıyım? Birinci Yol - Form Doldur
FORM-1

Evet, arkadaşlar birçok kişinin sık sık karşılaştığı bir sorun olan YouTube Kanallarının gereksiz yere durduk yere kanallarımızın kapanması konusunu bugun ele aldık.
Umarım bu paylaşım işe yarar.
Sözü fazla uzatmadan direk yola yani işe koyulalım....
   *Birinci Bağlantı Tıklayın
   *İkinci Bağlantı   Tıklayın
Şimdi Adımları sırasıyla izleyin...
1.Adım: YouTube giriş yaptınız ve sizi aşağıdaki resimde görüldüğü gibi bir sayfa açılıyorsa...

Eğer aşağıdaki sayfa ulaşmada sorun yaşıyorsanız. Bu linke Tıklayın

Burada en altta "Bize Ulaşın" Linki var. Oraya Tıklıyoruz.
2.Adım: Form Sayfası
*Linke Tıkladıktan sonra aşağıdaki resimde görüldüğü gibi bir pencere açılacak. Eğer direk bu forma ulaşmak istiyorsanız TIKLAYIN

1-Alanda; YouTube girişi için kullandığınız gmail hesabını yazın.
2-Alanda ise Google amcanın size ulaşması için bir email adresini yazıyorsunuz.
3-Alanda ise derdinizi ve şikayetlerinizi anlatıyorsunuz. Ne olduğunu anlatıyorsunuz.
4-Alanda ise tıklıyorsunuz. Bu alan ne kadar uzun olursa ne kadar açıklayıcı olursa inanın bu sizin için daha faydalı olacaktır. Ve ayrıca kanalınızın url adresini bu alana yazmayı unutmayın.

Formun doldurulmuş halini şimdi sizlere gösteriyoruz.


Bu alanı oldukça uzun ve açıklayıcı olarak yazın ne kadar uzun olursa bu durum sizin ne kadar bu duruma önem verdiğinizi olayın ciddiyetini yansıtırsınız karşı tarafa.

Ve en sonda GÖNDER butonuna tıklıyoruz. Bir bilgilendirme sayfası açılacaktır.


3. Alanda size rehberlik olması açısından böyle bir yazı yazarsanız sizler için daha olumlu olur.

Öncelikle merhabalar hayırlı işler diliyorum.

Benim şöyle bir sorunum var. Benim youtube kanalım vardı. yaklaşık 4-5 yıllık bir kanal hatta daha fazla olduğunu söyleyebilirim. Ben topluluk kurallarına kesinlikle uyan birisiyim ancak ne olduysa bir anda benim youtube kanalım kapandı ve bu yüzden artık youtube giriş yapamıyorum.

Ayrıca benim youtube kanalım öyle bir iki videodan oluşan bir kanalda değildi.  YouTube kanalımda neredeyse 700 aşkın abonem vardı. Bu kanal için oldukça emek sarf ettim. Bu emeğim bir anda çöp oldu. Kanalım için spam dendi ama kanalım kesinlikle spam içerik içermiyor.

Kanalıma yanıltıcı içerik denildi ama kanalım kesinlikle yanıltıcı bir içerik içermiyor.
Kanalıma topluluk kurallarına aykırı içerik denildi ama kanalımda kesinlikle böyle birşey söz konusu değildir.

Alınan kararın yanlış olduğunu ve bu kararın tekrar gözden geçirilmesini istiyorum.

Not: Gerekirse bu yazının birkaç kısmını silin ve kanalınızın url adresini yazın...

YouTube Kanalım Kapandı Ne Yapmalıyım? Birinci Yol - Form Doldur
FORM-2

Şimdi arkadaşlar şimdiki sizlere göstereceğimiz formda da hemen hemen aynı işlemleri yapacağız. Her iki formda oldukça önemlidir.
Şimdi sizlere aşağıdaki form ile ilgili bilgiler vereceğiz
Aşağıdaki forma gitmek için TIKLAYIN...

1.Adım: Forma Gidin Tıklayın...

1.Alanda, sorun yaşadığınız gmail adresini yazıyorsunuz. Hangi gmailde sıkıntı yaşıyorsanız YouTube giriş yapmada kullandığınız gmail adresi yani.
2. Alanda ise Google ekibinin sizlere ulaşması için kullanılacak bir email adresi ekliyorsunuz.
3.Alanda ise devre dışı bırakılan YouTube kanalınızın url kısmını yazıyorsunuz.
Sizler şu konudaki tavsiyem eğer bir youtube kanalı açıyorsanız mutlaka onun url adresini bir yere koplayın ve günün birinde illaki lazım oluyor. Bu durum tecrübeyle sabittir.

Web sitemizde kapan youtube kanallarının urllerini nasıl bulacağınız ile ilgili olarak bir eğitim yayınlamayı düşünüyorum. Şimdilik bu konuda size bunu söyleyebilirim.

4.Alanda ise Kanalınız ile ilgili olarak yaşanan sorunu dile getirin. Bu ne kadar uzun ve açıklayıcı olursa bu sizin için iyi olur.

Ne kadar çok derdinizi anlatırsanız o kadar çok yardımcı olurlar sizlere emin olun.

Size bir örnek teşkil etmesi açısından Formu sizler için doldurduk.

Gönder tuşuna basıyoruz ve bir önceki formda olduğu gibi bir bilgilendirme sayfasına gidersiniz.

4. Alan için size rehberlik olması açısından buna benzer bir yazı yazarsanız sizler için daha iyi olur.
Öncelikle merhabalar hayırlı işler diliyorum.

Benim şöyle bir sorunum var. Benim youtube kanalım vardı. yaklaşık 4-5 yıllık bir kanal hatta daha fazla olduğunu söyleyebilirim. Ben topluluk kurallarına kesinlikle uyan birisiyim ancak ne olduysa bir anda benim youtube kanalım kapandı ve bu yüzden artık youtube giriş yapamıyorum.

Ayrıca benim youtube kanalım öyle bir iki videodan oluşan bir kanalda değildi.  YouTube kanalımda neredeyse 700 aşkın abonem vardı. Bu kanal için oldukça emek sarf ettim. Bu emeğim bir anda çöp oldu. Kanalım için spam dendi ama kanalım kesinlikle spam içerik içermiyor.

Kanalıma yanıltıcı içerik denildi ama kanalım kesinlikle yanıltıcı bir içerik içermiyor.
Kanalıma topluluk kurallarına aykırı içerik denildi ama kanalımda kesinlikle böyle birşey söz konusu değildir.

Alınan kararın yanlış olduğunu ve bu kararın tekrar gözden geçirilmesini istiyorum.
Bu kanalımın bir an önce açılmasını istiyorum.

Yorumlar