Ana içeriğe atla

Yanita Yancheva Kimdir?

yanita lazar angelov

Yanita Yancheva, Bulgaristan doğumludur ve orada yaşamını sürdürmektedir. 1987 doğumludur. Uzun yıllardır fitness sektörünün içerisinde olan Yanita kişisel antrenörlük yaparak yaşamını sürdürmektedir. Aynı zamanda modellikte yapmaktadır. Oldukça düşük yağ oranına ve fit bir vücuda sahiptir. Bütün bunlar bir de eşsiz güzelliği ile birleşince ortaya müthiş bir hatun çıkmış.

Ekonomi bölümü mezunu olan Yanita yüksek lisansını bitirdikten sonra 2 yıl kadar bir hukuk firmasında çalışmış. Daha sonra Survivor TV Show Bulgaria Edition adlı televizyon yarışmasına katılmış. Bu yarışma onun tüm Bulgaristan tarafından tanınmasını sağlamış.

Yanita Yancheva'ın kişisel web sitesinde takipçileriyle paylaştığı yazı ise şu şekilde; "İnsan ruhunun en güçlü güç olduğuna inanıyorum. Ben sürekli bir hedef belirlemeyi seven biriyim, bu yüzden eğitime başladığınızda elde ettiğiniz sonuçlardan çok memnun kalacağımızı umarım. Aynı şeyi elde etmenize yardımcı olabileceğim zaman şimdi daha mutlu oluyorum. Bu kadar çok kadının bana güvenmesi ve birlikte onların hedeflerine ulaşmak beni onurlandırıyor. Birisine yardım ettiğinizi ve en başta harika bir duygu olan bu kişinin başarısının bir parçası olduğunuzu bilerek uyanmak müthiş bir duygu."

Bir çok ünlü isim Yanita ile çalışıyor. Bulgaristan'da oldukça tanınan ve sevilen bir isim. Lazar Angelov gibi dünyaca ünlü bir fitness model ile çalışması onun çok daha fazla tanınmasına sebep olmuştur. Sosyal medyada azımsanmayacak düzeyde takipçi kitlesine sahiptir.

Yanita Yancheva ve Lazar Angelov'un motivasyon videolarını izlemek için buraya tıklayabilirsiniz.

Kişisel Yorumum : "Fitness'ın erkek sporu olmadığının ve kadınlarında fitness yapabileceğinin yürüyen bir kanıtı. Kendisi aynı zamanda bir çok kadına fit vücuda ulaşması için yardımcı oluyor. Oldukça güzel bir mesleği var ve bunun hakkını veriyor."

Yorumlar