Ana içeriğe atla

İlk kez Blogger Admin Paneline Giriş Nasıl Yapılır Resimli Anlatım - Blogger Admin Paneline Giriş





 İlk kez Blogger Admin Paneline Giriş Nasıl Yapılır Resimli Anlatım - Blogger Admin Paneline Giriş 



 *Evet arkadaşlar hoş geldiniz bugün sizlere ilk kez nasıl blogger admin paneline giriş yapacağınızı göstereceğim. Dilerseniz hemen başlayalım. Eğitimlerimiz resimli anlatım şeklinde olacaktır.

 *Adım Adım Blogger Admin Paneline Giriş - Blogger Admin Paneline İlk Giriş

 1.Adım: https://www.blogger.com/ adresini ziyaret edin.

 2.Adım: Bu adımda ise aşağıdaki görselde görüldüğü gibi bir pencere ile karşılaşacaksınız.

  Arkadaşlar bu pencerede 1 numara ile gösterilen ve genel olarak turuncu renkte gösterilen linke butona tıklıyorsunuz.



 3.Adım: Arkadaşlar bu adımda ise sizden bir gmail adresi istenir. Bir tane gmail adresinizi giriyorsunuz ve böylece bir sonraki adıma geçmiş oluyorsunuz



 4.Adım: Bu adımda ise sizden gmail adresinize girmeniz için şifre istenir. Şifrenizi girdikten sonra bir sonraki adıma geçmiş oluyorsunuz




 5.Adım: Bu adımda ise profil adınızı belirliyorsunuz. Bir tane profil adını seçiyorsunuz ve daha sonra turuncu renkteki butona linke tıklıyorsunuz.

 Sizlere bir örnek teşkil etmesi için bir örnek gösterdik.



 6. Adım: Eğer tüm bu adımları başarılı bir şekilde yaptınız ve aşağıdaki görsel gibi bir pencere ile karşılaştıysanız bu demek oluyorki admin paneline giriş yapmış bulunmaktasınız.








Yorumlar