Ana içeriğe atla

Adım Adım Nasıl Gmail Hesabı Açılır Resimli Anlatım - Adım Adım Gmail Hesabı Nasıl Açılır

Adım Adım Nasıl Gmail Hesabı Açılır Resimli Anlatım - Adım Adım Gmail Hesabı Nasıl Açılır
Adım Adım Nasıl Gmail Hesabı Açılır Resimli Anlatım - Adım Adım Gmail Hesabı Nasıl Açılır

 *Öncelikle herkese merhabalar bugün sizlere resimlerle bir gmail hesabını nasıl açacağınızı sizlere anlatacağız.
 *Bu yazımızda adım adım nasıl gmail hesabı açacağınızı sizlere kısa ve net bir şekilde fazla lafı uzatmadan anlatacağız. Hadi hemen başlayalım...
* Ayrıca kolay ve anlaşılır olması için ve  sizlere bir örnek oluşturması açısından doldurulmuş bir örneği sizler için hazırladık ve sunduk.


 -------------------------------

 1.Adım: https://accounts.google.com/SignUp adresini ziyaret edin.




-----------------------------------

 2.Adım: Yukarıdaki resimde görüldüğü gibi adımları takip edin. Numaralı yerleri uygun bir şekilde doldurun.



 Resimde yer alan yerler ve anlamları;


  1.Numara : Adınızı yazın, doğru adınız olmak zorunda değil istediğiniz herhangi bir adı verebilirsiniz.

  2.Numara: Soyadınızı yazın, yine doğru olan gerçek olan soyadınızı kullanmak zorunda değilsiniz. İstediğiniz hoşunuza giden herhangi bir soyadını kullanabilirsiniz.

  3.Numara: Gmail hesabınıza bir isim veriyorsunuz. Gmail hesabınız nasıl görünmesini istiyorsanız o adı vermeniz gerekmektedir.

  Örneğin bayramcigerli@gmail.com istiyorsanız bu alana sadece bayramcigerli yazmanız yeterli olacaktır.
  Örneğin biz rohatfatih23 şeklinde bir değer girdiğimizde bizim gmail adresimiz bu şekilde olacaktır. rohatfatih23@gmail.com şeklinde görünecektir.

  4. ve 5.Numara: Bu alanlarda sizin rahatlıkla kullanacağınız ve unutmayacağınız bir şifre girmelisiniz. Çünkü ne zaman gmail hesabına giriş yapmak istediğiniz mutlaka sizden bu şifre istenecektir.

  Şifreniz sakın unutmayın....

  6. Numara: Tüm formu doldurtan sonra mavi butona basarak bir sonraki adıma geçiyoruz.

-------------------------------------


  3.Adım: Burada da doldurmanız gereken birkaç adım var. Doldurmanız gereken adımları sizler için çeşitli numaralarla gösterdik ve açıklamalarını yaptık. Ayrıca sizlere örnek teşkil etmesi için doldurulmuş bir örneğini hemen altında paylaştık.

  Resimde yer alan yerler ve anlamları

  1. Numara: Burada sizin bir şey yapmanıza gerek yok. Burada gmail hesabınızın nasıl görüneceği hakkında sizlere bilgi verilmektedir.

  2. Numara: Telefon bilgileri, arkadaşlar eğer siz telefon bilgilerinizi paylaşmak istemiyorsanız bilgisayarınızdaki tüm çerezleri silin temizleyin o zaman sizden telefon numarası istenmez. Ama eğer bilgisayarınız google ait herhangi bir çerez var ise adamlar kesinlikle sizden telefon numarası almak isteyeceklerdir.

  3. Numara: Kurtarma e-postası arkadaşlar bir şey ters gittiğinde size nasıl ve nereden ulaşacaklarına dair bir iletişim bilgisi istedikleri için sizden bir kurtarma e-postası istenir. Bu e-postayı kesinlikle doğru ve kulandığınız bir e-posta olsun. Daha sonra başınıza bir iş geldinizde bir sorunla karşılaştığınız sizlere bir çözüm sunmaları için mutlaka bir kurtarma e-postasının girilmesi gerekmektedir.

  4. 5. ve 6. Numaralar: Sizden doğum gününüz gün ay ve yıl şeklinde istenmektedir. Bu doğum gününüzü doğru yazmanıza gerek yok. Ama size tavsiyem sizi 18 yaşından büyük gösterecek bir doğum tarihi eklerseniz sizler için daha faydalı olacaktır.

  7. Numara: Cinsiyetinizi Belirtirsiniz.

  8. Numara: Tüm formu doldurduktan sonra mavi butona basarak bir sonraki aşamaya geçilir.


--------------------------------------

  4.Adım: Arkadaşlar bu adım oldukça basit tek yapmanız gereken sadece sayfanın en altında yer alan mavi butona tıklamak bu sayfa zaten size sunulmuş olan bir kullanım şartıdır. En alttaki mavi butona tıklamanız ile  bu şartları kabul etmiş sayılırsınız.

 ------------------------ -----------

  5.Adım: Bu adım son adımdır. Eğer aşağıdaki gibi bir pencereye ulaştıysanız anlayın ki artık sizin bir gmail hesabınız var demektir. Artık bir g mail hesabına sahipsiniz demektir.

---------------------------------


Yorumlar