Ana içeriğe atla

Gmail Adresine Nasıl Giriş Yapılır? Resimli Anlatım

Gmail Adresine Nasıl Giriş Yapılır? Resimli Anlatım


  *Evet arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar ve hoşgeldiniz. Bugün sizlere gmail adresinize nasıl giriş yapacağınızı anlatacağız. Umarım bu paylaşım faydalı olur.

  --------------------

  1.Adım: Hemen aşağıdaki adrese tıklayın veya gidin.
 
Gmail Hesabına Oturum Açmak İçin -> Tıklayın

----------------------

  2.Adım: Yukarıdaki adresi ziyaret ettiğinizde arkadaşlar aşağıdaki resimde görüldüğü gibi bir pencere ile karşılaşacaksınız.

  1. Numaralı alana kendi gmail adresinizi yazın
  2. Numaralı alana ise tıklayın

-----------------------

  3.Adım: Bu adımda ise sizden şifre istenecektir. Şifrenizi girin ve mavi butona tıklayın..

----------------

  4.Adım: Eğer aşağıdaki resimdeki gibi bir pencere ile karşılaşırsanız bu demektir ki siz artık gmail hesabınıza giriş yapmışsınız demektir.

Yorumlar