Ana içeriğe atla

Blogger Websiteye Uzun Açıklama Ekleme - Bloggerda İlk Ayarlar

Blogger Admin Panelinde Website İçin İlk Ayarlamalar - Uzun Açıklama Ekleme 


 *Evet arkadaşlar bu yazımızda blogger admin paneli üzerinde websitelere nasıl uzun açıklama ekleyeceğimizi göstereceğim. Bu alan o kadar da önemli değil aslında ama yine de görmenizde fayda var diye düşünüyorum.

 *Şimdi aşağıdaki resmi iyi bir şekilde gözden geçirin ve nuramalarla izleminir gereken tüm adımları tek tek sizlere gösterdim. Sizde bu adımları izleyerek blogger admin panelini kullanarak websitenize uzun tanımlama uzun açıklamalar ekleyebilirsiniz.

 *Hadi şimdi hemen başlayalım.

 1. Numaralı Alan; Hangi websitenize uzun açıklama tanımlama koymak istiyorsanız o websitenin yönetim paneline giriş yapın lütfen.
 2. Numaralı Alan; Ayarlar sekmesine gelin.
 3. Numaralı Alan; Ayarlar sekmesinin hemen altında bulunan ilk link olan "Temel" tıklayın ve yandaki gibi bir pencere ile karşılaşacaksınız.
 4. ve 5. Numaralı Alanlar; Bu alanda ise websiteye uzun içerik eklemeniz için oluşturulmuş alandır alanın içinde yer alan ve 5 numara ile gösterilen linke tıklayın.
 6. Numaralı Alan: Yaklaşık olarak tam 5.000 karekterli uzun bir açıklama yazısı koyabilirsiniz. Açıklamayı yazdıktan sonra turuncu renkteki linke tıklayın.

 Açıkçası ben websitelerime hiç uzun açıklama yazısı koymuyorum. Ama tabi tercih sizin.

 7. Numaralı Alan: Bu alan son adımdır. Buraya tıkladığınızda artık websitenize blogger admin panelini kullarak uzun bir açıklama tanımlama yazısı eklemiş oluyorsunuz.









Yorumlar