Ana içeriğe atla

Adım-1 Neler Gerekli? (01-Bir Saatte Profesyonel ve Ücretsiz Çeyiz Web Site Nasıl Yapılır?)


Anasayfa > Site Arşivi > Yazılarım > Ne Nedir ? > Web Tasarim >   Blogger-Blogspot >Blogger-Blogspot Eğitimleri>Bayram Cigerli >01-Bir Saatte Profesyonel ve Ücretsiz Çeyiz Web Site Nasıl Yapılır? > Adım-1 Neler Gerekli? (01-Bir Saatte Profesyonel ve Ücretsiz Çeyiz Web Site Nasıl Yapılır?)

Adım-1 Neler Gerekli? - 01-Bir Saatte Profesyonel ve Ücretsiz Çeyiz Web Site Nasıl Yapılır? Bu Eğitim Setinin Tamamını Gör TEMA + WEB SİTE NASIL ALIRIM? WEB SİTE TASARIMCILARI VE PROJELERİ UCUZ WEB SİTELER WEB SİTELERİMZ / REFERANSLARIMIZ BLOGGER-BLOGSPOT WEB SİTE TEMALARI

01-Bir Saatte Profesyonel ve Ücretsiz Çeyiz Web Site Nasıl Yapılır?

1- Adım-1 Neler Gerekli? (01-Bir Saatte Profesyonel ve Ücretsiz Çeyiz Web Site Nasıl Yapılır?)
2- Bu eğitimimizde sizlere temelde neler gerekli ve bunları nasıl temin edeceğinizi sizlere göstereceğiz.
3- #Kategoriler;
   Eğitimler,Tutorials,
   Blogger Eğitimleri, Blogger Tutorials,
   Web Tasarım Eğitimleri, Web Design Tutorials,
   Ücretsiz Eğitimler, Free Tutorials,
   Ücretsiz Web Siteler,
   Bir Saatte Profesyonel ve Ücretsiz Çeyiz Web Site Nasıl Yapılır?,
   a0102 Bayram Cigerli,
4- adim-1-neler-gerekli

Adım-1 Neler Gerekli?

*Bu eğitim setine başlamanız için temelde ihtiyacınız olacakların listesini aşağıda sıraladık.
 1-Gmail hesabı
 2-Host
 3-Domain
 4-Web Site Teması
*Bunların hepsini sizlere neyi nasıl ve nereden temin edeceğinizi göstereceğim. Elimden geldiğince hepsini ücretsiz olarak paylaşmaya çalışacağım. Umarım faydalı olur.
*Şimdi sırasıyla başlayalım.

Yorumlar