Ana içeriğe atla

Blogger-Blogspot Yönetim Paneline Nasıl Giriş Yapılır?

Anasayfa > Site Arşivi > Yazılarım > Ne Nedir ? > Web Tasarim >   Blogger-Blogspot > Yönetim Paneli Eğitimi

a01041 Zeplin Tour Blogger-Blogspot Ucuz Web Site Teması Kolay Ucuz Web Site Yap YÖNETİM PANELİ EĞİTİMİ TÜM DERSLER TÜM DERSLER TEMA + WEB SİTE NASIL ALIRIM? UCUZ WEB SİTELER WEB SİTELERİMZ / REFERANSLARIMIZ BLOGGER-BLOGSPOT WEB SİTE TEMALARI WEB TASARIM EĞİTİMLERİ

Blogger-Blogspot Yönetim Paneline Nasıl Giriş Yapılır?

*Evet merhalabalar blogger-blogspot yönetim paneline giriş yapmak için şunları yapmalısınız.
  1-Gmail hesabınız olmalı.
     sizlere göndermiş olduğumuz gmail ve şifreyi kullanacaksınız.
  2-Bir tarayıcı açın; Google Chrom olursa daha iyi olur.
  3-Url kısmına yani arama kısmına şunları yazın
     blogger.com yaz ve arat. veya buraya tıkla
  4-Sizlere vermiş olduğumuz gmail ve şifreyi kullanarak giriş yapın.

Blogger Paneline Nasıl Giriş Yapılır Videolu Anlatım

Yorumlar