Ana içeriğe atla

Adım Adım Youtube Kanalınızdan Para Kazanma > Gelişmiş > Hesap Bilgileri > Anahtar Kelimeler

   *Adım Adım Youtube Kanalınızdan Para Kazanma > Gelişmiş > Hesap Bilgileri > Anahtar Kelimeler
  *Boş resim ayarlanmamış. Resmi büyütmek için tıklayın.
   
   *Ayarlanmış Hesap Bilgileri Anahtar Kelimeler alanı. Resmi büyütmek için tıklayın.
     

   *Hesap Bilgileri alanında yer alan "Kanal Anahtar Kelimeler" kısmını ayarlıyoruz. Bu alanda oldukça önemli bir yerdir çünkü burada genellikle insanlar es geçer ama aslında es geçilmemesi gereken alanlardan bir tanesidir neden? Burada sizin kanalın içeriği ne ile ilgili ise ona göre anahtar kelimeleri girerseniz insanların sizi ve kanalınızı ziyaret etmesi daha kolaylaşır ve daha çabuk ön plana çıkmış olursunuz. Bu yüzden anahtar kelimeleri iyice düşünün ve kanalınızda paylaşacağınız içeriklere uygun olarak anahtar kelimeler girmeyi sakın unutmayın.
             Örnek. Sizin youtube kanalınız yemek tarifleri ile ilgili sizde youtube yemek tarifeleri kanalınızdan para kazanmak istiyorsunuz bunun için yemek tarifleri ile ilgili anahtar kelimeler girmelisiniz ki youtubeda önplana çıkasınız. Anahtar kelimeleriniz. ucuz yemek tarifeleri, kolay yemek tarifeleri, kolay yemek tarifeleri, hazır yemek tarifeleri pratik yemek tarifeleri, pahalı veya zor yemek tarifeleri, akdeniz yemek tarifeleri gibi anahtar kelimeler girmelisiniz veya Selin yemek tarifeleri, youtube yemek tarifeleri gibi anahtar kelimeler girmelisiniz. Tekrar söylüyorum Youtube kanalınızdan para kazanmak ve hızlıca youtube ön sıralara çıkmak istiyorsanız. Hesap Bilgileri alanında yer alan Anahtar kelimeler alanına youtube kanalınızdaki içeriklere uygun anahtar kelimeler girin. Anahtar kelimeler arasına virgül koymayı unutmayın.
       
 Adım Adım Youtube Kanalından Para Kazanma Ayarları Tüm Eğitim İçin Tıklayın

Yorumlar